Heb zojuist per ongeluk alle uitvoer permissions verwijderd van mijn bestanden op mijn server. Hierdoor dus ook CHMOD... Probleem is nu dus vrij logisch, kan niets meer doen, behalve een aantal basic commands.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
- Zit nog wel in een SSH sessie, echter een nieuwe openen werkt ook niet meer.
- Heb wel toegang tot Webmin, echter is kale installatie. Geprobeerd file manager te installeren, maar die kan het .wbm file niet uitpakken aangezien TAR niet werkt.
Umask werkt ook maar kan geen nieuwe files aanmaken.
Is er een mogelijkheid om CHMOD op 755 te krijgen of een nieuwe CHMOD er op te zetten via een of andere manier. Bijvoorbeeld via Webmin.
Server is colocated en de toegang is schaars..Dus los het liever op een moeilijke manier op die me desnoods uren duurt dan dat ik langs moet gaan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
- Zit nog wel in een SSH sessie, echter een nieuwe openen werkt ook niet meer.
- Heb wel toegang tot Webmin, echter is kale installatie. Geprobeerd file manager te installeren, maar die kan het .wbm file niet uitpakken aangezien TAR niet werkt.
Umask werkt ook maar kan geen nieuwe files aanmaken.
Is er een mogelijkheid om CHMOD op 755 te krijgen of een nieuwe CHMOD er op te zetten via een of andere manier. Bijvoorbeeld via Webmin.
Server is colocated en de toegang is schaars..Dus los het liever op een moeilijke manier op die me desnoods uren duurt dan dat ik langs moet gaan.