Toon posts:

[Outlook 2003] Publieke mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraagje i.v.m. publieke mappen. We werken daar namelijk sinds kort mee om zo emails te laten toekomen gericht aan dienst@bedrijf.com. Alle mensen van die dienst hebben dan toegang tot de publieke map "dienst", kunnen de mails lezen en kunnen een antwoord sturen, met als afzender hun dienst-emailadres.

En daar zit mijn vraag -> als ze antwoorden, dan komt hun antwoord in hun eigen "Verzonden Items" terecht en kunnen de collega's dat antwoord niet zien. Is er een manier om dit antwoord in dezelfde publieke map (of een submap daarvan eventueel) te laten toekomen?

Ik weet ook wel dat ik dit kan oplossen door iedereen bij z'n antwoord een CC'tje naar die publieke map te laten sturen, maar dat gaat men toch vergeten en ik wil het liever automatiseren. Ik heb al zitten zoeken om het met regels te doen, maar dit lijkt niet te lukken.

Dank bij voorbaat :).

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hoi Kardde,

Allereerst welkom op GOT. Zoals je kunt lezen in de faq van ons mooie forumpje is het de bedoeling dat je eerst zelf wat dingen zoekt, bekijkt en probeert voor je een vraag hier stelt. De reden daarvoor is o.a. dat het voor de vaste bezoekers soms uhm minder motiverend is als steeds dezelfde vragen voorbij komen fietsen. M.a.w. gebruik vooral ook de search om te kijken of je vraag niet al eerder gesteld is.

Omdat [rml][ outlook/exchange] Mail gedeeld account komt in pers. outbox[/rml] nog geen week oud is, en met de search verschillende topics over dit onderwerp te vinden zijn, gaat deze dicht. Lees even wat er al over geschreven is en als je er dan nog niet uitkomt, open dan gerust zelf een nieuw topic, maar geef dan ook aan waarom de andere topics voor jou geen oplossing boden. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.