Toon posts:

[Php] Statistieken teller

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Webmasters,

Op dit moment gebruik ik een zelfgemaakte statistieken script voor me website aangezien ik geen 1 statistieken teller kan vinden die ook site's aannemen met grote aantallen pageviews en bezoekers.

Ik heb een tijd een betaald account via mystats gehad alleen ik moest stoppen omdat ik teveel pageviews had en dit hun extra geld kost. Het zelfde geld voor belstats waar ik ook per direct de stats teller van me site moest afhalen. Ik gebruik op dit moment mijn stats teller alleen dit is moeilijk te combineren met een drukke site. Ik ben dus opzoek naar stats teller die per dag meer dan 5.000.000 pageviews aankan en gemiddeld 20.000 unieke bezoekers per dag. Af en toe liggen de pageviews hoger dit is meestal in de weekeindes zaterdag en zondag dan ligt het gemiddeld op 6.000.000 pageviews per dag. Het gaat hier om een profielensite voor jongeren www.funkybabes.nl www.funkyhunks.nl Na wat gegoogle ben ik ook niet echt wijzer geworden vandaar dat ik een topic open in de hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 11:22

TeeDee

CQB 241

Staat hier niks tussen?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je hebt een site met 2 servers, een webserver, een database, misschien is het een idee om zelf eens wat te gaan proberen i.p.v. Gathering of Tweakers als dumpplek voor je vragen te gebruiken ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.