Ik ga morgen met familie naar een kerstmarkt in duitsland (ik weet het SAAI, ik wil liever ook niet maar ja...) En ik heb op mijn PDA TomTom navigator 5 sofware aangeschaft. Echter, ik heb dus nu deutschland_map op mijn SD-kaartje geschreven en als ik dan in TomTom op wissel kaart druk staat er enkel benelux en dus geen duitsland. Met een andere kaart zoals oostenrijk werkt het wel. Iemand dit zelfde probleem en belangrijker een oplossing, ik kan er wel mee terug naar de winkel maar dat wordt erg kort dag aangezien we morgen om 10 uur weg willen. zou mooi zijn als het zo nog opgelost kan worden.
Verwijderd
De map moet inderdaad Deutschland_Map heten en de inhoud moet 219MB zijn. Klopt dit of ontbreken er misschien bestanden? Heb je gekopieerd naar een cardreader? Zo ja, probeer het eens met de flashcard in de PDA. Wel vaag dat Oostenrijk wel werkt want dit betekent dat hij wel kaarten van Maps of europe kan zien blijkbaar. Al geprobeer met de PLUS kaart van Duitsland? Anders wordt het helaas ff Major Roads....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 10:32 ]