Toon posts:

Kan niet inloggen in Exchange HTTP-fout 4 03 - Verboden

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb exchange draaien op windows 2003 en heb in IIS perongeluk van de folder websites de eigenschappen verandert en deze ook aangewezen aan de onderligende mapjes van exchange en subdomeinen. Daarna toen in naar een subdomein ging kwam ik er niet in maar dat heb ik weten optelossen door de rechten weer goed te zetten van de basismap in eigenschappen.

Ik heb al alles geprobeerd om exchange weer te laten werken, maar dat is nog steeds niet gelukt. Heb al gezocht in de forum en had dit gevonden (http://support.microsoft.com/?id=327843), heb ook alles al afgelopen maar stond allemaal al goed. Maar wat mij opviel bij Authentication is dat sommige vinkjes grijs stonden en niet gewijzigt kunnen worden! Maar stonden wel al aangevinkt en goed ingesteld zoals zij aanwezen.

Kan iemand mij helpen?

Jeffrey

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:23:
Hoi allemaal,

Ik heb exchange draaien op windows 2003 en heb in IIS perongeluk van de folder websites de eigenschappen verandert en deze ook aangewezen aan de onderligende mapjes van exchange en subdomeinen. Daarna toen in naar een subdomein ging kwam ik er niet in maar dat heb ik weten optelossen door de rechten weer goed te zetten van de basismap in eigenschappen.

Ik heb al alles geprobeerd om exchange weer te laten werken, maar dat is nog steeds niet gelukt. Heb al gezocht in de forum en had dit gevonden (http://support.microsoft.com/?id=327843), heb ook alles al afgelopen maar stond allemaal al goed. Maar wat mij opviel bij Authentication is dat sommige vinkjes grijs stonden en niet gewijzigt kunnen worden! Maar stonden wel al aangevinkt en goed ingesteld zoals zij aanwezen.

Kan iemand mij helpen?

Jeffrey
Als je nou eens begint met het uitleggen wat nou precies het probleem is :?
Wat werkt er niet? kunnen clients niet connecten? wat krijgen ze voor foutmelding? werkt alleen je OWA niet? hoe is de verdere configuratie van het systeem? maak je gebruik van ssl? Wat staat er in je eventlog? etc etc etc.

Alleen aan : Exchange doet het niet want ik heb IETS in de rechten van iis veranderd hebben we natuurlijk niets.

[ Voor 3% gewijzigd door D3NN1S op 20-12-2005 18:38 ]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Misschien een backup terug zetten van de metadatabase (welke gemaakt wordt voor iedere aanpassing)? Daarna wel even exchange herstarten anders werkt het niet goed.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.