[iRC Tweakers] Proxy -> Banned -> Geen proxy??

Pagina: 1
Acties:

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10-2025

Tuumke

Shingaling?

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[16:50] * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** Looking up your hostname...
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** Found your hostname (cached)
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** You are banned from Tweakers.net (Deze server wordt meestal als proxy gebruikt. Wij houden niet van proxies, gelieve met je normale IP te connecten of weg te blijven)
-
[16:50] Closing Link: TmR[mail.mak.nl] (User has been banned from Tweakers.net (Deze server wordt meestal als proxy gebruikt. Wij houden niet van proxies, gelieve met je normale IP te connecten of weg te blijven))
-
[16:50] * Disconnected

Stond eerst nog bij dat ik iemand van tweakers moest mailen.. (kline@tweakers.net)
staat er nu ook niet meer bij. Had ik wel gedaan maar geen reactie.

Ik kan gewoon niet op een andere manier naar de iRC server verbinden (vanaf stage)
en ik gebruik geen proxy??

Hij ziet gewoon ons ip als een proxy, maar dat is het helemaal niet? :S

[ Voor 6% gewijzigd door Tuumke op 20-12-2005 16:56 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-02 12:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Deze server (mail.*) wordt meestal als proxy gebruikt. Wij houden niet van proxies, gelieve met je normale IP te connecten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tuumke schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:56:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[16:50] * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** Looking up your hostname...
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** Found your hostname (cached)
-
[16:50] -arethusa.tweakers.net- *** You are banned from Tweakers.net (Deze server wordt meestal als proxy gebruikt. Wij houden niet van proxies, gelieve met je normale IP te connecten of weg te blijven)
-
[16:50] Closing Link: TmR[mail.mak.nl] (User has been banned from Tweakers.net (Deze server wordt meestal als proxy gebruikt. Wij houden niet van proxies, gelieve met je normale IP te connecten of weg te blijven))
-
[16:50] * Disconnected

Stond eerst nog bij dat ik iemand van tweakers moest mailen.. (kline@tweakers.net)
staat er nu ook niet meer bij. Had ik wel gedaan maar geen reactie.
Ehm, ja, dat klopt, ik heb je emailtje wel gelezen, maar nog geen reactie op gegeven aangezien ik m'n collega nog niet gesproken had :P
Zonet ff aangesproken, en het resultaat:
code:
1
-OperServ- *@*mail*.* verwijderd van de AKILL lijst.

Dus als het goed is moet je nu weer gewoon kunnen connecten vanaf je werk, al is het wel ranzig dat je dat als dns-naam gebruikt 8)7
Ik kan gewoon niet op een andere manier naar de iRC server verbinden (vanaf stage)
en ik gebruik geen proxy??
Hij ziet gewoon ons ip als een proxy, maar dat is het helemaal niet? :S
We kunnen serverside aangeven dat we bijv. geen mensen uit rusland willen hebben door een akill te zetten op *@*.ru , dit is iets soortgelijks ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ En kees is stom omdat 'ie ertussendoor post :'(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt