Ik heb zojuist mijn linksys modem/router/wireless binnengehad. Ziet er zeer flex uit al zeg ik het zelf. Reden dat ik dit app. aangeschaft heb is omdat huidige sweex router icm Speedtouch Pro niet meer toerijkend was. Daarnaast komt ook nog eens dat die sweex & speedtouch combinatie ervoor zorgt dat ik 25% van me internetsnelheid inlever.
Kortom, ik heb linksys netjes ingesteld. Koppel Sweex en Speedtouch Pro netjes af. Sluit Linksys aan en het draait als een tiet. Mooi werk dacht ik. Alleen na 10min kreeg ik te horen dat het PIN-apparaat in de winkel storingsmeldingen geeft. Check cables is daar de melding.
Bestaat er een logische verklaring voor dit geval? Ik bedoel er heeft 2 jaar lang een modem / router aan de lijn gehangen waar ik zojuist me linksys aanvast knoopte.
Winkel gaat om 18.00 u dicht, dus praktische dingen kan ik straks proberen...
Kortom, ik heb linksys netjes ingesteld. Koppel Sweex en Speedtouch Pro netjes af. Sluit Linksys aan en het draait als een tiet. Mooi werk dacht ik. Alleen na 10min kreeg ik te horen dat het PIN-apparaat in de winkel storingsmeldingen geeft. Check cables is daar de melding.
Bestaat er een logische verklaring voor dit geval? Ik bedoel er heeft 2 jaar lang een modem / router aan de lijn gehangen waar ik zojuist me linksys aanvast knoopte.
Winkel gaat om 18.00 u dicht, dus praktische dingen kan ik straks proberen...