Hey tweakers,
Ik heb weer een lekker probleem....
Tijdens het gebruik van mijn computer maakt DENK IK de videokaart geluid.
De PC staat naast me op tafel en tijden het scrollen, verslepen van vensters en nog meer hoor ik vanuit de kast een licht knetter geluid, niet echt een piep ofzo.. een soort gekras.
Ook tijdens het gamen heb ik na ongeveer 30 sec een lockup van 5 seconden, daarga gaat hij weer gewoon verder zonder problemen. Is trouwens in elke game.
Mijn PC is watercooled (CPU, GPU, NB) en maakt verder geen geluiden.
De CPU is altijd 22 graden en de GPU komt niet boven de 40.
Het geheugen van de GPU is deels gecoold door koperen coolribben (hele grote) alleen kan ik het geheugen aan de onderkant van de kaart niet coolen omdat de koperen coolribben daar niet aan blijven plakken.
Ik draai een clean install van winXP64, ATI catylist 5.12, via 4.54 drivers.
Ik heb echter het idee dat het hardware-matig is omdat hij het ook die in mijn tweede OS (winxp32)
Wie weet wat het kan zijn.
Ik heb weer een lekker probleem....
Tijdens het gebruik van mijn computer maakt DENK IK de videokaart geluid.
De PC staat naast me op tafel en tijden het scrollen, verslepen van vensters en nog meer hoor ik vanuit de kast een licht knetter geluid, niet echt een piep ofzo.. een soort gekras.
Ook tijdens het gamen heb ik na ongeveer 30 sec een lockup van 5 seconden, daarga gaat hij weer gewoon verder zonder problemen. Is trouwens in elke game.
Mijn PC is watercooled (CPU, GPU, NB) en maakt verder geen geluiden.
De CPU is altijd 22 graden en de GPU komt niet boven de 40.
Het geheugen van de GPU is deels gecoold door koperen coolribben (hele grote) alleen kan ik het geheugen aan de onderkant van de kaart niet coolen omdat de koperen coolribben daar niet aan blijven plakken.
Ik draai een clean install van winXP64, ATI catylist 5.12, via 4.54 drivers.
Ik heb echter het idee dat het hardware-matig is omdat hij het ook die in mijn tweede OS (winxp32)
Wie weet wat het kan zijn.