Hallo,
DIt is wat ik in huis heb :
Moederbord : MSI MS6702
Processor : AMD 64 3400+
Geheugen : 1 gig SDRAM
Radeon 9200 kaart met 128 Meg
scherm : dell FP2405
Mijn bedoeling is vooral beelden in hoge resolutie te zien (en liefst zonder schokken). bv HDTV-demo's, reeksen in 720P e.d.
Ik ben geen gamer, dus een peperdure gamerskaart is niet aan mij besteed.
Ben wat gaan rondkijken een een NVIDIA 6200 met 256M geheugen leek me wel wat.
Furthermore, GeForce™ 6200 includes on-chip video processor to meet today's demanding top notch DVD playback, television encoding and decoding, and support for high-definition television formats from your PC. Not only does N6200 come with the world's most powerful graphic processor in its class, it also features the latest ASUS-exclusive ASUS GameFace™ Live , ASUS Video Security Online ™ and ASUS OSD technologies to fully take advantage of N6200's power
Was vandaag naar een computerwinkel geweest.
Verkoper zei me dat de kaart die ik heb zou moeten volstaan.
Dat er soms schokken inzitten zou volgens hem niets met de kaart te maken te hebben.
Een zwaardere grafische kaart zou dit niet oplossen.
Nu lijkt me dat een eerlijk antwoord, want ik veronderstel dat een verkoper liefst iets zou verkopen.
Weet er iemand hier nog iets meer over ?
Alvast bedankt voor de reacties.
DIt is wat ik in huis heb :
Moederbord : MSI MS6702
Processor : AMD 64 3400+
Geheugen : 1 gig SDRAM
Radeon 9200 kaart met 128 Meg
scherm : dell FP2405
Mijn bedoeling is vooral beelden in hoge resolutie te zien (en liefst zonder schokken). bv HDTV-demo's, reeksen in 720P e.d.
Ik ben geen gamer, dus een peperdure gamerskaart is niet aan mij besteed.
Ben wat gaan rondkijken een een NVIDIA 6200 met 256M geheugen leek me wel wat.
Furthermore, GeForce™ 6200 includes on-chip video processor to meet today's demanding top notch DVD playback, television encoding and decoding, and support for high-definition television formats from your PC. Not only does N6200 come with the world's most powerful graphic processor in its class, it also features the latest ASUS-exclusive ASUS GameFace™ Live , ASUS Video Security Online ™ and ASUS OSD technologies to fully take advantage of N6200's power
Was vandaag naar een computerwinkel geweest.
Verkoper zei me dat de kaart die ik heb zou moeten volstaan.
Dat er soms schokken inzitten zou volgens hem niets met de kaart te maken te hebben.
Een zwaardere grafische kaart zou dit niet oplossen.
Nu lijkt me dat een eerlijk antwoord, want ik veronderstel dat een verkoper liefst iets zou verkopen.
Weet er iemand hier nog iets meer over ?
Alvast bedankt voor de reacties.