[Exchange] Bij inloggen HTTP 403 - Forbidden? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163729

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb exchange draaien op windows 2003 en heb in IIS per ongeluk van de folder websites de eigenschappen verandert en deze ook aangewezen aan de onderligende mapjes van exchange en subdomeinen. Daarna toen in naar een subdomein ging kwam ik er niet in maar dat heb ik weten optelossen door de rechten weer goed te zetten van de basismap in eigenschappen.

Ik heb al alles geprobeerd om exchange weer te laten werken, maar dat is nog steeds niet gelukt. Heb al gezocht in de forum en had dit gevonden (http://support.microsoft.com/?id=327843), heb ook alles al afgelopen maar stond allemaal al goed. Maar wat mij opviel bij Authentication is dat sommige vinkjes grijs stonden en niet gewijzigt kunnen worden! Maar stonden wel al aangevinkt en goed ingesteld zoals zij aanwezen.

Kan iemand mij helpen?

Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Dubbelposten is niet de bedoeling, ik heb een verzoekje bij de PNS mods ingediend om Kan niet inloggen in Exchange HTTP-fout 4 03 - Verboden te sluiten.
Heb je je IIS en event logs al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163729

Topicstarter
Anoniem: 120725 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:45:
Dubbelposten is niet de bedoeling, ik heb een verzoekje bij de PNS mods ingediend om Kan niet inloggen in Exchange HTTP-fout 4 03 - Verboden te sluiten.
Heb je je IIS en event logs al bekeken?
Is het mogelijk om dan de instellingen van een bepaalde datum terug te zetten?

Wordt niet duidelijker van de log :S

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 163729 op 20-12-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan; het is wel handig als men weet dat het over Exchange gaat :)

Kan niet inloggen in Exchange HTTP-fout 403 - Verboden > [Exchange] Bij inloggen HTTP 403 - Forbidden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate