[HP4000T/W2K3] geheugen te kort?

Pagina: 1
Acties:

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik weet niet precies of ik hier goed zit...

verder zit ik met het probleem. wanneer ik probeer een foto af te drukken (Van ong. 2 a 3 mb) krijg ik er helaas geen foto uit maar een soort van error dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is...

nou vroeg ik mij af hoe ik het wel mogelijk kan maken om via de laser een foto af te kunnen drukken, heb zelf al na gevraagt bij wat kennissen, wisten het ook niet zo snel maar gaven aan dat er ook geheugen bij kon prikken, echter kan ik bij HP en somige andere webwinkels niet zo snel geheugen voor die printer omdat hij al redelijk oud is..

weet iemand een oplossing om wel foto's te kunnen printen of ergen waar ik geheugen kan kopen voor de printer?
alvast bedankt!

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Heeft echt niemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe heb je gezocht ??
Kijk eens op geheugen.com en selecteer HP daarna printer, en kun je geheugen vinden voor je HP Laserjet 4000(T)

Probeer eens je foto af te drukken op een lagere resolutie (300x300 ofzo).
Een laserprinter moet ineens de hele pagina in z'n geheugen zetten, daarom kan het zijn dat je foto niet lukt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik heb zelf een Laserjet 4000N, en heb hem uitgebreid met 16 Mbyte geheugen totaal geloof ik 24 Mbyte :? Maar ik had nogal vaak dat bij grote foto's superlang duurde... Probeer is laagste resolutie die moet wel goed gaan...

Gewoon 16 Mbyte reepje halen.