levensduur batterijen logitech cordless wheelmouse

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 17:07
ik heb nu sinds ca. 4 / 5 maanden een logitech cordless wheelmouse pro (die zilveren), nu zijn mijn batterijen al op :(

Wie heeft er ook zo'n muis en wil er over praten (de levensduur van de muis natuurlijk)

Jan Willem / schapie

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Mijn doet ook zoiets 5 maanden. Met oplaadabare batterijen ongeveer 1 maand. Er wordt natuurlijk wel elke avond heftig mee ge ut'ed :)

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik heb het oude model nu ongeveer anderhalf jaar en ook die doet zo'n 4 á 5 maanden met gewone batterijen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En ik heb het ding nu ook al ruim 1,5 jaar, en doe ongeveer 4 maanden met de batterijen.

Gouden tip:

Zorg altijd voor een setje reservebatterijen voordat ze op zijn.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Ik doe denk ik zo'n 2.5 / 3 maanden met een setje batterijen. Maar na de eerste meteen oplaadbare batterijen gekocht, maar die gaan nog sneller op... :( Ze staan nu al weer op low, terwijl deze batterijen er nu 3 weken inzitten.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Hmm, geen ut/quake mmee gespeeld, wel elke dag internet e a, ettelijke uren, nu al 6 maand met een steje batterijen, met de cordless wheel mouse / en ook in m'n cordless keyboard zijn ze nog steeds ok.. (op de hcc gekocht)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Mijn batterijen gaan een maandje of 2 a 3 mee. Ik koop altijd van die el-cheapo batterijen bij Knakenland in Utrecht (Hoog Catharijne). Daar heb je er 4 voor 2,50 (dus 16 voor een tientje). Normaal heb je daar nog niet eens 4 Duracell's voor. De batterijen zijn iets sneller op (want geen alkaline), maar zijn op langere termijn een stuk goedkoper.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:23
Tjeempie, die van mij draait al sinds de aanschaf eind november op dezelfde batterijtjes..... :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Ik heb nu sinds eind januari een Logitech Mouseman Wheel cordless, en de batterijen zijn al voor de 2e keer ververst...

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Heb al lange tijd de Cordless Wheel.
Heb NiMH accu's gekocht (4x) en een ladertje ervoor.
Deze zijn krachtiger dan gewone oplaadbare, en als ze op zijn prop ik het andere setje erin.
Dus non-stop puteren, tenzij je binnen 12uur de accu's weet te verslinden....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1