Ik heb 2 weken geleden een elsa Gladiac GTS 2 32 mb gehaald. Ik heb meer dan een week liggen te kutten met het kaartje om het aan de praat te krijgen. mijn moederbord kon niet genoeg prik leveren voor de gladiac en de rest van de hardware tegelijk. Toen ben ik uitbundig gaan testen welk Mobo'tje het beste presteerde. Toen ben ik overgestapt op een Abit BE6-2. op dit board extra koellichamen gehangen en extra gekoeld om goed te kunnen overclocken. Ik mijn PIII 650 op 1040 overgeklokt, en windows 2000 loopt niet stabiel. Win98 geeft geen enkel probleem. Terug geklokt op 866, en win2000 nog steeds onstabiel. Terug op 650, en alles stabiel, maar performance is er niet bepaald. Dus nu ben ik overgestapt op mijn oud vertrouwd P3B-F. Ding kan maximaal worden geklokt op 975, maar zo stabiel als maar wat. Toenet mobo bij mij in de kast gebouwd. Op het chipset en Clock-generator extra koelichamen geplakt om het zaakje extra stabiel te krijgen. Alles erin geprikt. ik zet hem aan, geen beeld, geen piepjes. Ik vreesde al het ergste. Alles aangeduwd, nu wel beeld, maar wel vol met rare kleurtjes en tekentjes die er niet op horen te staan(op 433 Mhz). Alles uitgebouwd behalve 1 geheugen strip en de vga kaart. Nog steeds verot beeld. Viper 770 erin en perfect beeld. Is na 2 weken testen en moederborden afwegen mijn videokaart kapot. Nu moet ik morgen terug en hopen dat ik voor donderdag een vervangende kaart heb, want dan heb ik netwerk weekend. Zou al de 2de keer zijn dat mijn vga kaart in de reparatie is bij de winkel tijdens een Lanparty. Begin een beetje te geloven dat Elsa kaarten mij niet gegund zijn.
Zijn er nog meer mensen die binnen 2 weken hun Gforce 2 GTS al terug hebben kunnen brengen.
Mzzl
Zijn er nog meer mensen die binnen 2 weken hun Gforce 2 GTS al terug hebben kunnen brengen.
Mzzl