Een paar vragen over Phase Change

Pagina: 1
Acties:

• Re-Activity
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Heej,

ik ben nu al zeer lange tijd mezelf aan het orieenteren op Phase Change.
Nu ik al zeer veel informatie heb doorgelezen heb ik tog nog wat vragen, namelijk:

1. Waar kan ik capillair tube vinden?
2. Waar kan ik een droger kopen?
3. Moet ik een brander gebruiken die ook gebruik maakt van een zuurstof fles of kan het ook anders?
4. Iemand in omgeving Den Haag die mij kan zeggen waar zij hun onderdelen hebben gevonden.

Ik hoop dat jullie mijn vragen snel kunnen beantwoorden want dan komt er in de vakantie wellicht een project aan. >:)

Verwijderd

ik kan je wel aan wat onderdelen helpen maar woon niet in omg den haag. brander met oxy is wel erg makkelijk. zonder kan je wel wat simpele dingen doen maar grotere dingen zijn echt een ramp.

• Re-Activity
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:23:
ik kan je wel aan wat onderdelen helpen maar woon niet in omg den haag. brander met oxy is wel erg makkelijk. zonder kan je wel wat simpele dingen doen maar grotere dingen zijn echt een ramp.
Heej dat is mooi. Maar waar woon je dan? Met wat voor onderdelen zou jij me kunne helpen?

Verwijderd

omg amersfoort maar de postbodes doen het ook nog :D cappilair en droger heb ik nog wel liggen.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 14:50

Jack

MHz Matters

www.under-the-ice.com, een shop in de usa met leuk spul.
Daarnaast zijn er nog users op www.xtremesystems.org die spullen verkopen,
zoals Chilly1 en Cold Ice.
User Jort heeft nog toegang tot wat spullen volgens mij en Unknown_road heeft ongetwijfeld ook nog een hele boel op voorraad liggen :D

[Specs]

• Re-Activity
Heel erg bedankt voor de info maar ik hou niet zo van het bestellen over grote afstand. Heb al wat problemen ermee gehad. unknown_road als jij me misschien wat prijzen van de onderdelen kan geven graag :)

Verwijderd

mail maar ff ;)
Pagina: 1