[Flash] Projects, wie gebruikt dat?

Pagina: 1
Acties:

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Ola,

We zijn hier op kantoor op dit moment aan het experimenteren geslagen met de project-mogelijkheid, we weten al heel lang dat deze mogelijkheid er is maar tot nu toe hebben we dit nog nooit gebruikt.

We snappen er alleen niet zoveel van! We werken minstens met drie man in dezelfde directory met flashfiles, dus het komt wel van pas. Ik heb een project file aangemaakt, daar mappen en bestanden ingezet volgens de directorystuctuur, en een site gedefined. Daar wordt het al wazig, want waar is die remote directory voor? Ik wil gewoon alle FLA'tjes en ASjes in dezelfde werk-directory houden! Bovendien, als een collega de door mij aangemaakte flp file opent en er files aan toevoegt, zie ik dat niet. Zou wel moeten IMHO! Of doe ik wat fout?

Dusssssssss zijn er hier mensen die het vaker gebruiken en mij de handigheid/voordelen kunnen vertellen?

Verwijderd

Zoek eens op google naar gProject

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
Done. Uit dat verhaal haal ik dat wat er nu in Flash zit vrij prehistorisch is? Zijn er ook betere project-managers die niet $35 kosten? :+

Verwijderd

Is het voor 't bedrijf waar je werkt? Dan is 35 dollar toch goed te doen lijkt me? Zeker wanneer je bedenkt dat Flash 8.0 nieuw 800 euro kost.

Voordat ik gProject had geinstalleerd, maakte ik ook gebruik van de project-mogelijkheden die in Flash waren ingebouwd. Echter werk ik alleen en heb ik daar dus nooit problemen mee gehad. Ik vraag me trouwens af of het niet mogelijk is om CVS systeem er aan te hangen. Misschien is dat sowieso makkelijk voor jullie om e gebruiken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Murphy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:16:
Done. Uit dat verhaal haal ik dat wat er nu in Flash zit vrij prehistorisch is? Zijn er ook betere project-managers die niet $35 kosten? :+
Wat is $35 (of $150 als je 5-user license neemt) nou op de waarde van Flash? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Topicstarter
True true het is niet duur verder maar waarom zou je betalen als er eventueel ook gratis versies zijn die net zo goed zijn? Kijk bijvoorbeeld naar Zinc en Screenweaver of Schoolbank.nl en Hyves, ik noem maar wat!

Anyway, ik neem aan dat gProject dus een aanrader is :)
Pagina: 1