Vanaf volgende maand wordt men GSM factuur eindelijk betaald door de firma ( happy happy joy joy ), maar daarvoor wordt men abbonnement dat ik heb bij Proximus omgezet naar Mobistar.
Logischerwijs is daar een hele papierslomp het gevolg bij.
Een van de dingen die ingevuld moeten worden is het nummer van de SIM kaart van Proximus.
Ik meen me te herrineren dat dit duidelijk leesbaar was op de grote SIM kaarten van vroeger, maar in mijn GSM ( Nokia 6310i ), steekt dus zon klein, normaal SIM kaartje, waar dat dus niet op te zien is.
Als ik het goed voor heb, bestaan er codes die je moet intikken op je GSM, en dan toont hij op zen display oa het kaartnummer.
Of weet iemand waar ik men SIm kaart nr kan achterhalen ?
Logischerwijs is daar een hele papierslomp het gevolg bij.
Een van de dingen die ingevuld moeten worden is het nummer van de SIM kaart van Proximus.
Ik meen me te herrineren dat dit duidelijk leesbaar was op de grote SIM kaarten van vroeger, maar in mijn GSM ( Nokia 6310i ), steekt dus zon klein, normaal SIM kaartje, waar dat dus niet op te zien is.
Als ik het goed voor heb, bestaan er codes die je moet intikken op je GSM, en dan toont hij op zen display oa het kaartnummer.
Of weet iemand waar ik men SIm kaart nr kan achterhalen ?
-| Hit it i would ! |-