Goedemorgen,
Ik heb hier een EXCEL document dat meerdere werkbladen bevat(8 om precies te zijn).
Nu wil ik die informatie die erin staat , naar klanten sturen.
Omdat die niks mogen wijzigen , print ik dit met www.primopdf.com naar een pdf bestand.
Bij Printopties in EXCEL kies ik dan voor "Alle Werkbladen".
Als hij dan print , print hij het document in 3 PDF'jes uit terwijl ik dit allemaal in 1 PDF wil hebben.
Ik heb ditzelfde probleem ook met Cutepdf.
Is dit een bekend probleem met het printen naar pdf?
Het rare is dat ik met Primopdf , en andere office documten(behalve excel) wel alles in 1 PDF kan uitdraaien. Dus het programma kan het wel aan om alles in 1 PDF te genereren.
Op http://forums.primopdf.com/ kon ik geen gerelateerd probleem vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje opweg helpen
EDIT:
Volgende programma's hebben allemaal hetzelfde probleem.
Ze snijden als het ware , de PDF's allemaal op hetzelfde stuk doormidden , waardoor ik vermoedt dat het niet aan de programma's ligt maar aan EXCEL.
-CutePDF
-PDF995
-PrimoPDF
-Go2PDF
Bij al deze programma's , staat bij printeropties ook niets geks.
Geen instelling ofzo dat hij na zoveel pagina's de documenten opsplitst.
Ook zijn er wel verschillende PDF Merge/Split programma's maar dat is natuurlijk allemaal beetje omslachtig.
Ik ben niet de enigste die ermee hoeft te werken , dus voor een ander zou het makkelijk zijn als hij dat in 1x weg deed printen
Ik heb hier een EXCEL document dat meerdere werkbladen bevat(8 om precies te zijn).
Nu wil ik die informatie die erin staat , naar klanten sturen.
Omdat die niks mogen wijzigen , print ik dit met www.primopdf.com naar een pdf bestand.
Bij Printopties in EXCEL kies ik dan voor "Alle Werkbladen".
Als hij dan print , print hij het document in 3 PDF'jes uit terwijl ik dit allemaal in 1 PDF wil hebben.
Ik heb ditzelfde probleem ook met Cutepdf.
Is dit een bekend probleem met het printen naar pdf?
Het rare is dat ik met Primopdf , en andere office documten(behalve excel) wel alles in 1 PDF kan uitdraaien. Dus het programma kan het wel aan om alles in 1 PDF te genereren.
Op http://forums.primopdf.com/ kon ik geen gerelateerd probleem vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje opweg helpen
EDIT:
Volgende programma's hebben allemaal hetzelfde probleem.
Ze snijden als het ware , de PDF's allemaal op hetzelfde stuk doormidden , waardoor ik vermoedt dat het niet aan de programma's ligt maar aan EXCEL.
-CutePDF
-PDF995
-PrimoPDF
-Go2PDF
Bij al deze programma's , staat bij printeropties ook niets geks.
Geen instelling ofzo dat hij na zoveel pagina's de documenten opsplitst.
Ook zijn er wel verschillende PDF Merge/Split programma's maar dat is natuurlijk allemaal beetje omslachtig.
Ik ben niet de enigste die ermee hoeft te werken , dus voor een ander zou het makkelijk zijn als hij dat in 1x weg deed printen
[ Voor 34% gewijzigd door degroot op 20-12-2005 09:41 ]
www.degroot-it.nl