Ik heb de volgende opstelling
Bovenverdieping : ModemRouter Wireles Zyxel 660HW
Benedenverdieping : PC met MSI 54G2 kaart met antennetje (ca. 30 cm kabel).
Boven en benedenverdieping hebben aan oostkant glazen schuifdeuren.
Modemrouter (bovenverdieping) staat ca. 5 meter van glazen schuifdeur.
PC (benedenverdieping) staat schuin onder modemrouter en tegen glazen schuifdeur.
Nu heb ik bijna geen signaal (heb al van alles geprobeerd en kan modemrouter niet verplaatsen en of veranderen)
Oplossing: Een kabel (max. 3 m.) met antenne. Deze kabel bevestigen aan mijn MSI kaart en het andere eind met antenne bevestig ik buiten en deze zal in zicht staan met de antenne van de modemrouter.
Nou dacht ik zelf een kleine panel antenne (bijvoorbeeld de Flavia 8Dbi Panel vanwege de prijs inclusief kabel en connectoren).
Heeft iemand misschien een beter idee of andere oplossing
P.S. Ik kan (om persoonlijke redenen…..ik woon beneden) de modemrouter niet verplaatsen en ook de antenne van de modemrouter niet veranderen
!!!!!!
Bovenverdieping : ModemRouter Wireles Zyxel 660HW
Benedenverdieping : PC met MSI 54G2 kaart met antennetje (ca. 30 cm kabel).
Boven en benedenverdieping hebben aan oostkant glazen schuifdeuren.
Modemrouter (bovenverdieping) staat ca. 5 meter van glazen schuifdeur.
PC (benedenverdieping) staat schuin onder modemrouter en tegen glazen schuifdeur.
Nu heb ik bijna geen signaal (heb al van alles geprobeerd en kan modemrouter niet verplaatsen en of veranderen)
Oplossing: Een kabel (max. 3 m.) met antenne. Deze kabel bevestigen aan mijn MSI kaart en het andere eind met antenne bevestig ik buiten en deze zal in zicht staan met de antenne van de modemrouter.
Nou dacht ik zelf een kleine panel antenne (bijvoorbeeld de Flavia 8Dbi Panel vanwege de prijs inclusief kabel en connectoren).
Heeft iemand misschien een beter idee of andere oplossing
P.S. Ik kan (om persoonlijke redenen…..ik woon beneden) de modemrouter niet verplaatsen en ook de antenne van de modemrouter niet veranderen