Toon posts:

[XP] Administrator wordt niet altijd herkend als admin*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers.
Ik heb een tijdje geleden XP voor de zoveelste keer opnieuw geinstalleerd met 1 ingebouwde account. (Standaard admin account)
Daarnaast heb ik nog 1 persoonlijke account gemaakt voor mijzelf. Dit is ook een admin account.
Dus nu zou ik volgens mij alles moeten mogen doen op deze computer. Nu is alleen het probleem dat met bijvoorbeeld Shockwave installeren deze aangeeft dat ik niet de volledige admin rechten heb. Hetzelfde met MSN messenger updaten.
Ik heb ook America's army geinstalleerd (gaf geen problemen qua admin gebeuren) maar als ik Punkbuster wil updaten voordat ik online ga gamen doet die dit niet vanwege Admin problemen.
Ik heb geprobeerd om het met een nieuwe Admin account dit alles te proberen.
Als ik Windows opstart zie ik alleen mijn eigen account staan. dus geen administrator of gast of iets dergelijks. Ik heb echt alles al geprobeerd maar niks werkt
Is er iemand die ook ervaring heeft met dit soort problemen? En eventueel oplossingen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

• Bij aanmeldscherm 2x drukken op CTRL-ALT-DEL, inloggen met administrator + password
  • Ga naar start -> instellingen -> configuratiescherm -> gebruikersaccounts
  • Toevoegen -> 'jouw account' -> niveau 'administrators'

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:37
het lijkt net of je het alleen hebt tijdens het gebruik van internet explorer.
Heb je toevallig hitman pro geinstalleerd welke dat ene programma'tje gebruikt zodat je in IE geen ad min rechten meer hebt :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Topicstarter
@ Lonecowboy Dat CTRL-ALT-DEL gebeuren heb ik zojuist geprobeerd en ik heb mezelf ingelogd onder de Administrator account. Toch had ik nog steeds geen Admin. rechten.
En ik heb al een account met Admin. rechten. Ik ben namelijk de enige gebruiker van deze computer. Ik heb dus ook al geprobeerd een nieuwe account aan te maken met Admin rechten maar ook die doet het niet.

@ Grolsch Ik gebruik idd wel Hitman pro maar ik heb het niet met IE. Ik gebruik IE eigenlijk niet maar Mozilla Firefox.

Op 1 of andere manier lijkt het wel alsof die rechten niet zijn meegeinstalleerd met Windows ofzo :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 23:17 ]