[Geheugen] Mini SD vs RS DV MMC voor Canon S2 IS

Pagina: 1
Acties:

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 08:55

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Zit me al een tijdje te orienteren op een goedkope kaart van rond 1 GB voor mijn Canon S2 IS. Op dit moment gebruik ik een allerbrakste 256 MB MMC van traxdata die ooit was aangeschaft voor mijn telefoon. Debiel genoeg werkt dat kaartje perfect, zelfs voor filmpjes en continuous burst.

Maar goed nu dus 1 GB en ik wil zeker weten dat ik niet een te traag kaartje koop (alhoewel dit gezien mijn eigen ervaringen tot nog toe dus eigenlijk niet eens kan). Ook leek het me zinnig alvast een kleiner formaat kaartje te kopen in het kader van de uitwisselbaarheid met andere apparaten.

Dus zowel mini SD als mini MMC (Reduced Size Dual Voltage) komen in aanmerking, beiden worden geleverd met een adapter voor de SD/MMC standaard.

De vraag is nu of die adapters wellicht negatieve impact hebben op de prestaties van de kaartjes?

Anderzijds zou ik graag de snelheid of bevindingen achterhalen van de mini SD 1 GB van SanDisk, met geen mogelijkheid kan ik daar snelheden van vinden.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:24

Barrycade

Through the...

Als je al tevreden bent met de prestaties van een gewone MMC. Zal je geen buil vallen aan een miniSD van Sandisk. De snelheid zal of gelijk zijn aan je huidige kaart, maar waarschijnlijk sneller.