Toon posts:

fast av master !!! ik wordt er ziek van....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar weer een nieuw topicje aangemaakt want ik kryg nog steeds alleen maar zwart wit beeld ben zelfs 3uur op de technische dienst van myn compustore geweest en die weten het ook niet meer.
ik heb het tot in den treure geprobeerd maar het wil niet op de doos staat nu ook voor win 98 maar ik weet het niet meer kan my dan niemand helpen,ik heb gehoord dat hy alleen onder w 95 draait maar waarom staat dat dan op die doos.
hat rare is dat ik een miro dc10 plus ook al terug heb gevracht want die bleef ook z-w.
ik heb een sony hi 8 als camcorder en een 750 amd met een tnt vga en 192 mb intern.
help please

Verwijderd

Nou waar zou het dan aan liggen:?

De AVMaster draait prima onder 98 ME en NT
dus daar zal het wel niet aan liggen zeker niet dat je DC10 ook niet werkte. het probleem zit hem gewoon zo als ik ziet in de software instelling.

Staat het op PAL ? i.p.v een NTCS-M
gebruik je een S-Video connector.
deze moet je ook aangeven in je software.

Nee ik heb geen AV-Master.
Ja ik heb er wel verstand van.

Verwijderd

Topicstarter
dit is al tot in den treure ingesteld maar tevergeefs........

Verwijderd

Heb je de laaste drivers al gedownload

Hoe is het test beeld op je TV wel kleur.
En naar je tv toe via je kaart kleur?

Ik heb zoiets ook eens gehad, maar dat is al weer twee jaar geleden,een collega die had mij gevraagt nadat hij hem bijna het raam had uitgegooit.
Wat ik er nog 100% van weet, is dat het een
rotwerkje was om dat ding aan de gang te krijgen. had ook Z-W beeld en zo, maar uiteindelijk werkte alles perfekt.

Geeft ook geen rare dingen aan in System apparaten beheer??? Capi driver geinstalleerd? en INDEO video ...
En die media player van appel ( hoe heet dat ding nou ook alweer???)..Quicktime !!!!