Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Wat heb je zelf al gezocht/gevonden? Op Google is met deze zoekterm genoeg te vinden. Zo kwam ik op deze pagina met daarop het antwoord op je vraag
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Als je geformatteerd hebt lijkt het me sterk dat je daar ooit nog wat van terug gaat vinden...
Maar dat heeft hij niet gedaan.. (niet gezegd dat hij dat heeft gedaan..)
Verwijderd
Anders ga je zelf ff nadenken7th-Phoenix schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:54:
Ik heb net Windows opnieuw moeten installerenen daarmee dus ook alle programma's.
Nu is mijn vraag, de zelfgemaakte emoticons van MSN Messenger, zijn die toevallig uit de "oude" map te halen en in de "nieuwe" map te zetten?
zo ja, hoe?
Als je al zo slim bent om uit te vogelen dat er een oude map moet zijn is het verder een simpele kwestie of niet
Ik meen dat MSN de emoticons in een DLL opslaat.
Vergelijk dus even de bestandsgroottes van de DLL's, of kopieer gewoon die volledige map over je huidige map heen.
Vergelijk dus even de bestandsgroottes van de DLL's, of kopieer gewoon die volledige map over je huidige map heen.
die oplossing van die link werkt helaas niet, iig bedankt.
en anyway, bedankt voor de oh zo vriendelijke reacties van sommigen
en anyway, bedankt voor de oh zo vriendelijke reacties van sommigen
[ Voor 18% gewijzigd door Naboo op 20-12-2005 23:43 ]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Pagina: 1