Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Code secties in Konqueror

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:08
Het was al een tijdje terug stuk (hier toen gemeld), later gefixed, en is nu opnieuw stuk: code met highlighting worden niet netjes naast de regelnummers gerenderd in Konqueror: Het zou kunnen dat dit ook in Safari mis gaat, maar dat kan ik niet bevestigen.

Voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
Regel 1.
Regel 2.
Regel 3.
Regel 4.
Regel 5.

C:
1
2
3
4
5
6
#include <stdio.h>
int main()
{
    printf("Hello world!\n");
    return 0;
}

Wordt als volgt gerenderd:
Afbeeldingslocatie: http://hell.student.utwente.nl/temp/1135029328_code.png
De regelafstand tussen de regelnummers is dus te groot! Is hier een workaround voor?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

In de laatste safari ziet het er wel goed uit, en ook in de konqueror die bij kde 3.5.0 zit ziet het er goed uit ? :)

Doe eens voor de zekerheid een shift-reload ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:08
Shift-reload helpt niet, maar ik ben eens met m'n fontinstellingen gaan pielen, en ik heb het alléén met Courier [Adobe] als monospace font. Een vreemde bug is het wel, maar het zal dan wel aan KDE liggen.

Wat mij betreft kan 'ie dan dicht (tenzij er nog een stylesheet-issue aan ten grondslag ligt, wat ik niet weet). Sorry dat ik jullie er lastig mee gevallen heb. :)

* Soultaker gaat weer lekker P&W lezen zonder gedesoriënteerd te raken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Soultaker op 20-12-2005 00:08 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als jij aan fonts gaat lopen rommelen dan is het niet zo gek dat de layout niet meer helemaal klopt he :P

Anyways, het is weer op te lossen, en je weet nu ook hoe :P Veel plezier met codelezen :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.