Toon posts:

Laptop naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu een reisfilm te bekijken op mijn laptop via http://leezy.nl zou hem graag op TV willen bekijken.

Nu zou dat volgens hen moeten lukken, als je een goede videokaart hebt. Ben een beetje aan het testen en ben er achter gekomen dat ik geen Composite of S-video aansluiting (net echt :) maar gewoon copy/plakken) op mijn laptop heb.

kan je je pc niet op een andere manier koppelen? ik heb wel een blauwe aansluiting met een soort tv icoontje erboven. Daar heb ik wel eens een beamer op aangesloten, en dat werkte.

Ben echt totaal niet thuis in dit soort dingen maar dit moet toch lukken? Wat voor kabeltje moet ik hebben/kopen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Marieke

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Bedoel je deze aansluiting?

Afbeeldingslocatie: http://www.refurbished-laptops.biz/images/vga-photo-big.jpg

Dat is een VGA-aansluiting,wat gebruikt wordt om monitoren (en andere apparaten zoals beamers) aan te sluiten. Als ik het me goed herinner zijn er converters van VGA naar composiet of s-video wel in de winkels te koop :).

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 19-12-2005 21:52 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dit is er bijvoorbeeld een.
En deze kost 79 euro, deze zaak zit in Amsterdam. Ze verzenden vanaf 5 euro.

[ Voor 44% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-12-2005 21:59 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
jep het is zo'n aansluiting.

Dus met zo'n kastje zou het moeten lukken? Zal wel eens gaan zoeken waar ze zo'n ding ergens verkopen.

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:19

Gaitman

The Real One

Ik heb ooit eens zo'n Trust televiewer gehad (voor een laag HCCprijsje) maar daar moest je ook nog weer een PC monitor op aan sluiten anders kwam er geen beeld op de TV. Let hier op!

Verwijderd

Topicstarter
Daarom ga ik een winkel zoeken (geen webshop) waar ik wat advies kan vragen. Ik heb hier gewoon te weinig verstand van. Maar het kan in ieder geval, en dat wou ik weten.

THX
Pagina: 1