Toon posts:

Pc uitgevallen en gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

na een format van mijn pc heb ik hem opgestart net klaar met alle drivers installeren etc ongeveer 10 minuten daarna viel mijn pc uit en gaat ook niet meer aan ik heb onderaan mijn kast 2 kleine led lampje die knipperen, kent mischien iemand de oorzaak hiervan , ik denk mischien mijn voeding....

bvd Emin

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het kan kortsluiting zijn.

Haal de onderdelen eens uit je kast en kijk of er ergens sluiting veroorzaakt wordt. Of kijken naar zwarte, verbrande plekken.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

probeer eens wat PrutzOr zegt.
Maar heb je de handleiding van je moederbord niet meer? Staat daar niet in wat die knipperende lampjes betekenen? Blijkbaar krijgen die nog wel stroom, dus dan geeft je voeding nog wel ergens wat stroom door.
Vreemd je hebt alleen een format gedaan? Verder de kast niet open gehad?

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:37:
Vreemd je hebt alleen een format gedaan? Verder de kast niet open gehad?
Zat precies aan hetzelfde te denken.

Liep hij voor de format instabiel? Of wou je alleen je systeem ff clean hebben? Heb je dezelfde drivers als ervoor gebruikt?

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 09:40
specs van je pc?
wat doet je pc als je hem probeert aan te zetten? (niks, eventjes alles opspinnen, blokkeren, ...)

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedankt voor de support maar het was het allemaal niet het was een kapote usb kabel , het witte hoesje in de usb kabel is kapot gegeaan en lag eraf zodra je iets connect door die usb kabel valt de pc uit...
hij loopt nu weer lekker stabiel :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 10:21

Opa

Nu Multifocaal!

Toevallig gisteren voor het eerst een pc tegengekomen met min of meer hetzelfde euvel.
Die wilde niet booten met een usb externe harde schijf aangesloten. Verder dan het POST scherm kwam hij niet. Zelfs de Press F1 to enter Setup deed nix nakkes nada. USB schijf los en lopen dat ding.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Ok mooi dat het is opgelost. Kun je anders dagen je nek over breken ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dan nog, dit is echt niet de manier om hier een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten ;) In de topicstart ontbreekt namelijk praktisch alle broodnodige informatie: de exacte specificaties van de computer en een uiteenzetting van hetgeen jij allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht namelijk. Zie ook de PMG Beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.