.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:50 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Marzman op 19-12-2005 21:21 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Idd, als je ziet dat hij precies om de 2 minuten een request doet...Marzman schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:18:
Het is idd een leaseweb dsl verbinding.
Er draait een plesk op het ip, heb je een rss feed? Het zal wel een php-scriptje zijn wat niet helemaal netjes geschreven is.
[ Voor 12% gewijzigd door MisteRMeesteR op 19-12-2005 21:23 ]
www.google.nl
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
[ Voor 27% gewijzigd door stfn345 op 19-12-2005 22:31 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Flapp op 19-12-2005 22:46 ]
"Stilte, een gat in het geluid...."
Ja, maak een scripje dat een pagina van hun include voor hun ipFlapietoetoe schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:46:
offtopic: ga je lekker hun dataverkeer stelen
kan t niet een mislukte scriptkiddie zijn die je site probeert te h4x0r3n ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Flapietoetoe schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:46:
kan t niet een mislukte scriptkiddie zijn die je site probeert te h4x0r3n ?
1
| GET / HTTP/1.0 |
is dat niet gewoon een klein beetje kinderachtig?Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:33:
(stiekum hoop ik dat ze niet reageren, link ik het daarna door naar hun eigen 100MB file... blijft jammer dat je hun gezichten niet kunt zien als ze er dan achter komen)
Maar het bedrijf dat de server draait blijft eindverantwoordelijk...Erkens schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:36:
[...]
is dat niet gewoon een klein beetje kinderachtig?
Daarnaast weet je dat er op dat IP plesk draait, wat meestal erop wijst dat er op die site meerdere sites draaien van wellicht diverse personen die hier totaal niks mee te maken hebben.
En dus dien je die ervan op de hoogte te stellen met bijvoorbeeld een abuse mailtje. Geven ze geen gehoor dan block je hun IP range ofzo in je firewall. Dergelijke praktijken als met opzet redirecten naar enorm grote files vind ik not-done.ikbensander schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:41:
[...]
Maar het bedrijf dat de server draait blijft eindverantwoordelijk...
Keeponhosting is overgenomen door sharepoint services.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:17:
ja, je kunt grapjes genoeg uithalen natuurlijk. Eerst maar eens proberen in contact te komen.
Anders kunnen we altijd nog: http://www.sharepoint-services.be/100mb.bin laten downloaden (iedere 2 minuten). Dit bestand is van www.keeponhosting.nl en orion.keeponhosting.nl is hun plesk servert???? ben er nog niet helemaal uit. Kan ook mijn data niet vinden op hun website of zo.
Ik vraag me af waarom hier GET gebruikt wordt dan, kost veel te veel bandbreedte imo. ik zou liever een HEAD doen.nautaonline schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 07:10:
Een Get word gedaan om te checken of de server nog online is, zoals webbuddy ook doet.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq