sinds ongeveer 1 week, misschien iets langer dat mn internet ongelooflijk traag is. eerst dacht ik dat het alleen op mijn pc zo was, dus spyware check etc. gedaan, pc opgeschoond, probleem bleef. op de 4 andere computers op het netwerk is het internet ook zo ongelooflijk traag. sommige paginas kan ik wel weer openen, bij andere sites krijg ik timeouts (firefox) en fotos laden etc gaat erg traag. toch heb ik bij speedtest wel gewoon volle snelheid (320kb/s). downloads gaan ook gewoon goed.
nu dacht ik dat het misschien mijn router kon zijn, ivm de snelheidverhogingen van KPN. ook al had ik mn router herstart, kon het toch nog even proberen. nu heb ik vanmiddag mijn router terug gezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingesteld. helaas, niet verholpen.
heeft iemand een idee hoe ik weer relaxt kan surfen, want ik kan nu haast niet surfen gezien veel van de sites niet openen / mij herinneren aan mijn 56k periode.
bedankt,
nu dacht ik dat het misschien mijn router kon zijn, ivm de snelheidverhogingen van KPN. ook al had ik mn router herstart, kon het toch nog even proberen. nu heb ik vanmiddag mijn router terug gezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingesteld. helaas, niet verholpen.
heeft iemand een idee hoe ik weer relaxt kan surfen, want ik kan nu haast niet surfen gezien veel van de sites niet openen / mij herinneren aan mijn 56k periode.
bedankt,