Toon posts:

Foto's gered na deleting maar kan ze niet zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iemand heeft per ongeluk mijn foto's op de camera gewisd en nu heb ik ze middels het programma "PC inspector file recovery 4.0" weer terug kunnen zetten op de harde schijf.

Alleen nu komt het: ik zie met de verkenner de foto's wel staan (de files tenminste) maar als ik een file aanklik opent ACDSEE 7.0 en komt er gewoon een leeg venster. Ook met XP zie ik niets

De bestanden die ik heb kunnen redden zijn allemaal zo'n 1,5Mb groot en hebben als filenaam:
_SCF6901 (JPEG image) etc dus niet DSCF.....

Wie weet raad of heeft hier ervaring mee

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01

Zoefff

❤ 

-> SA

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Leeg venster -> geen foutmelding dus?

Kan namelijk best dat het programma de files geundelete heeft, maar dat de inhoud niet de originele inhoud is.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Komt mij heel bekend voor, heb het zelf ook gehad met JPEG's... ;(
Je kan ze dan niet meer terug krijgen...

[ Voor 28% gewijzigd door _eXistenZ_ op 19-12-2005 19:46 ]

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
Nee toch....

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32

grimson

domeingrommer

Waarschijnlijk heeft het 'undelete' programma de referentie naar de bestanden kunnen terugvinden in de filetabel en zo ook 'schijbaar' het bestand teruggeplaats.
Maar concreet is de data niet goed teruggevonden en vrees ook ik het ergste ja :(

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 15:22

BCC

Kun je er ergens een posten?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd om er een te posten maar file is te groot (1,6MB) en ik kan hem ook niet resizen: geeft error helaas.

Kan er wel een naar je toe mailen ?
Pagina: 1