[Testcase] Karmoy Noorwegen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste Tweakers,

Ik ben dit weekend op Karmoy in Noorwegen geweest ivm mijn werk, ik heb daarom ook mijn kamera meegenomen en wat leuke foto's gemaakt.
Ik zou daarom graag jullie reactie willen horen.
De foto's zijn genomen met een Kodak DX7590 kamera, 5 MP.

Hier staan mijn foto's : http://www.larsdebruin.net/foto/karmoy%202005/

Als jullie willen commenteren op 1 bepaalde foto staat er bovenin op mijn pagina een omschrijving.

Alvast Bedankt :)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik zou zeggen lees dit eens even door;

Fotografie Policy

Aunt bunny is coming to get me!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

volgens mij is 't niet de bedoeling om je eigen site te linken met alle foto's...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Tegenwoordig hebben ook [testcase] topics een plek in Fotografie. Dit zijn topics waar je als lerende fotograaf je foto's kwijt kan die je wel wil showen, maar waarvan je het idee hebt dat ze beter kunnen. Zo kan je commentaar op je techniek en creativiteit ontvangen en ervan leren. De eisen voor een testcase:

* Minimaal 2, maximaal 12 foto's
* Foto's nummeren
* Beschrijving van situatie (welke cam/lens, welk licht etc.)
* Geef zelf commentaar op je foto
* Houd rekening met de forumbreedte: 600px voor thumbs met een link naar de fullsize versie
* Vertel of de foto al wel of niet bewerkt is en wat je ermee wil doen

Staat niks over linken ;)

Verwijderd

erg flauw en doe nu maar want ik denk niet dat veel mensen inhoudelijk op je post gaan reageren ... :/

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-01 10:44

Zoefff

❤ 

HyperDevil schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:36:
Tegenwoordig hebben ook [testcase] topics een plek in Fotografie. Dit zijn topics waar je als lerende fotograaf je foto's kwijt kan die je wel wil showen, maar waarvan je het idee hebt dat ze beter kunnen. Zo kan je commentaar op je techniek en creativiteit ontvangen en ervan leren. De eisen voor een testcase:

* Minimaal 2, maximaal 12 foto's
* Foto's nummeren
* Beschrijving van situatie (welke cam/lens, welk licht etc.)
* Geef zelf commentaar op je foto
* Houd rekening met de forumbreedte: 600px voor thumbs met een link naar de fullsize versie
* Vertel of de foto al wel of niet bewerkt is en wat je ermee wil doen

Staat niks over linken ;)
Omdat we er vanuit gaan dat dát toch wel common sense is. Blijkbaar zijn er personen waar je alles letterlijk voor moet uitspellen :|

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.