World Community Grid - FightAids@Home

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 668 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 13:28
Ik doe nu mee aan World Communty Grid - FightAids@Home, maar ik kan nergens op dit forum noch op www.dutchpowercows.nl info vinden over dit specifieke project en ik ben toch echt DPC gejoined zo straks. Hoe zit dit?

De client die ik heb gedownload en gebruik lijkt wel op die van UD-Grid (www.grid.org), maar als ik daar kijk en naar de stats kijk komt dat niet overeen (niet dezelfde members) als de stats die ik op de pagina zie van World Community Grid (http://www.worldcommunitygrid.org).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
op dit forum en op www.dutchpowercows.nl staan alleen projecten waarvan de stats ook gepost worden hier. dit zijn dus de 'officiële' DPC projecten. voor alle andere projecten kan er ook gewoon voor DPC geflusht worden als tenminste iemand het team heeft aangemaakt.

dat de members van www.grid.org en http://www.worldcommunitygrid.org niet overeenkomen is gewoon omdat het een totaal ander project is.. de clients mogen misschiens wel op elkaar lijken maar ze worden voor verschillende projecten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
er zijn nog wel meer projecten waar Dutch Power Cows actief is, waaronder Climateprediction, LHC@home, uFluids, enz... DPC doet daar niet mee in de top, misschien dat er daarom geen dagelijkse Hitparades van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Even voor de duidelijkheid :)

Om een DPC project te zijn moet er aan een aantal voorwaarden voldaan worden die zijn te lezen in FAQ Dutch Power Cows

Vooral het registeren op het juist mail adres is belangrijk.

Als aan die dingen voldaan is en er zijn stats in de juiste layout (we hebben een vaste layout) dan kunnen er gewoon stats van het project verschijnen op het forum hier.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
Hej Jack, interessant project. Leuk je weer eens te zien hier op /5 trouwens :w

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:04
Als hulp nodig hebt met het bouwen van de stats kun je natuurlijk hier een topic starten. Daarnaast is op FDO ook veel informatie te vinden.

Echt officiele projecten zijn er niet meer. Wanneer de projecten voldoen aan de de voorwaarden uit de FAQ (zie link Pim.) . Word er ook gewoon ondersteuning geboden vanuit de crew. Kan er een PV voor aangesteld worden enzo.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
iisschots schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:08:
Als hulp nodig hebt met het bouwen van de stats kun je natuurlijk hier een topic starten. Daarnaast is op FDO ook veel informatie te vinden.

Echt officiele projecten zijn er niet meer. Wanneer de projecten voldoen aan de de voorwaarden uit de FAQ (zie link Pim.) . Word er ook gewoon ondersteuning geboden vanuit de crew. Kan er een PV voor aangesteld worden enzo.
uFluids voldoet aan alle vereisten - in principe alle BOINCprojecten - dus ondersteuning vanuit de crew is wel gewenst :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
* iisschots ziet wel een mail in crew@dutchpowercows.org verschijnen over dit project dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
iisschots schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:26:
* iisschots ziet wel een mail in crew@dutchpowercows.org verschijnen over dit project dan :)
Daar staat niks over in de FAQ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
MarkB schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:17:
[...]

uFluids voldoet aan alle vereisten - in principe alle BOINCprojecten - dus ondersteuning vanuit de crew is wel gewenst :)
en het is een klein boinc-project, dus in principe moeten stats niet moeilijk zijn? als de squeez-stats op Rosetta werken, dan moet een klein project als uFluids ook wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Haranaka schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:03:
Hej Jack, interessant project. Leuk je weer eens te zien hier op /5 trouwens :w
He Haranaka! :D

----

Het zit zo:
Ik wilde weer eens aan een DPC projectje mee doen (deed 'vroegah' aan veel mee, waaronder de eerste RC5 }:O ), maar dan wel een nuttige. Deze leek mij het meest nuttig en was bovendien nog klein (dus kans om in de stats te komen). Ook sluit hij aan bij mijn beroep/studie. Helaas geen stats, en zelf heb ik helaas geen tijd en zin om de stats elke dag te fabriceren. Ik blijf het wel gewoon doen, misschien dat iemand anders er ooit zin in heeft.

En waarom gaat het opeens over uFluids? (er is hiet nog niets veranderd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
iisschots schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:26:
Done, laat de stats maar verschijnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

MarkB schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:31:
[...]

Daar staat niks over in de FAQ :?
Uit de FAQ
Wil je een project op GoT neem dan even contact op met de DPC crew
Nu nog iemand die stats maakt :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Op zich lijkt het mij ook een goed project, ik (en met mij velen) hebben ervaring met de windowsclient, de linux versie baseert zich op BOINC dus dat mag ook geen probleem zijn.

Aangezien de stats hetzelfde zijn als die van grid.org kunnen ook die engines gebruikt worden, enkel de bronpagina's moeten aangepast worden (en ik dacht dat ze 4x daags een statsrun hadden, maar zo goed volg ik dat project ook niet meer).

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Ik heb inmiddels een paar clients geinstalleerd ter verkenning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 20:01
Megaflix schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:33:
[...]

en het is een klein boinc-project, dus in principe moeten stats niet moeilijk zijn? als de squeez-stats op Rosetta werken, dan moet een klein project als uFluids ook wel lukken?
Tuurlijk, laat het maar horen als je me nodig hebt. :)
(ging 't nou niet over FightAids@home? :P )

Edit @ParaNoiMia: Dat bedoel ik, het ging even over uFluids. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door squeez op 20-12-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Het draait niet met de Boinc client, maar lijkt sterk op de UD Grid client, andere stats dan die van Rosetta dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:38:
Het draait niet met de Boinc client, maar lijkt sterk op de UD Grid client, andere stats dan die van Rosetta dus ;)
Ik draai Ufluids wel met de BOINC-client :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
MarkB schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:51:
[...]

Ik draai Ufluids wel met de BOINC-client :?
We hebben het hier toch niet over Ufluids ? We hebben het hier over FightAids@home B)

Voor uFluids start je maar een eigen topic :+

[ Voor 10% gewijzigd door ParaNoiMia op 20-12-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
ParaNoiMia schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:55:
[...]

We hebben het hier toch niet over Ufluids ? We hebben het hier over FightAids@home B)

Voor uFluids start je maar een eigen topic :+
I've lost you all

WAAR hebben we het nu over? Als het goed is over FightAids@Home van http://www.worldcommunitygrid.org , want daarom ben ik dit topic begonnen.

Als dit project echt makkelijk is te 'statten' zou ik zeer dankbaar zijn. Er flushen momenteel 107 DPC leden, dus daarom hoeft het ook niet gelaten te worden.

Zoals eerder gezegd: zelf heb ik er te weinig tijd voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

Megaflix schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:40:
er zijn nog wel meer projecten waar Dutch Power Cows actief is, waaronder Climateprediction, LHC@home, uFluids, enz... DPC doet daar niet mee in de top, misschien dat er daarom geen dagelijkse Hitparades van zijn.
Deed er iemand van DPC, namens DPC mee aan LHC@Home?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 28-05 22:34

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Offtopic: De deelnemers bij LHC zijn:
1) Tukkertje
2) Kamukwam
3) Terrible T
4) Crack
5) William
6) [DPC] Team ColdFusion~Nightwatcher
7) kees
8 ) [eNeRGy]
9) PilotinCommand
10) maxkoe
11) Cronenborgh
12) Robert
13) Meloentje for Dutch Power Cows
14) Megaflix
15) Chiel14
16) Special_K
17) Sudden Death
18) [DPC]verbunro
19) shadow_tj
20) Gerard Schutrups
21) meules01
22) rick2910

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
Jack Flushell schreef op woensdag 21 december 2005 @ 01:19:
[...]

I've lost you all

WAAR hebben we het nu over? Als het goed is over FightAids@Home van http://www.worldcommunitygrid.org , want daarom ben ik dit topic begonnen.

Als dit project echt makkelijk is te 'statten' zou ik zeer dankbaar zijn. Er flushen momenteel 107 DPC leden, dus daarom hoeft het ook niet gelaten te worden.

Zoals eerder gezegd: zelf heb ik er te weinig tijd voor...
Ik heb het in ieder geval over FightAids@home met een client die lijkt op de ud grid client. Ik heb overigens geen idee of die stats vergelijkbaar zijn met de ud grid stats, dat zou het statsbakken wel vergemakkelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

Xaverius schreef op woensdag 21 december 2005 @ 07:31:
Offtopic: De deelnemers bij LHC zijn:
[...]
Mag ik erg Offtopic vanaf mijn werkplek (NIKHEF) in combinatie met mijn collega's op CERN die aan de Large Hadron Collider (LHC) werken deze DPC-ers bedanken. _/-\o_

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
VisionMaster schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:33:
[...]

Mag ik erg Offtopic vanaf mijn werkplek (NIKHEF) in combinatie met mijn collega's op CERN die aan de Large Hadron Collider (LHC) werken deze DPC-ers bedanken. _/-\o_
Nee! :'(

Laten we het anders over Balkenende hebben ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Even weer on topic graag, de topicstarter heeft het hier over World Communty Grid - FightAids@Home (http://www.worldcommunitygrid.org), mensen die andere projecten willen bespreken mogen rustig een nieuw topic openen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Wat ik me kan herinneren is dat Figh Aids @home een soort afsplitsing is van UD-grid waarbij een IBM-client werd gebruikt. Probleem destijds was dat het nogal onduidelijk was of het nu een commercieel project was of niet.
Het blijkt dat het NIET commercieel is en dus open voor DPC-ondersteuning, althans het voldoet op dit punt.

[ Voor 14% gewijzigd door RoyalFlusher op 21-12-2005 14:03 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
RoyalFlusher schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:00:
Wat ik me kan herinneren is dat Figh Aids @home een soort afsplitsing is van UD-grid waarbij een IBM-client werd gebruikt. Probleem destijds was dat het nogal onduidelijk was of het nu een commercieel project was of niet.
Het blijkt dat het NIET commercieel is en dus open voor DPC-ondersteuning, althans het voldoet op dit punt.
In het begin was daar inderdaad heel wat rond te doen, aangezien een persbericht te vroeg uitlekte stond nog niet alles op punt.

De windows client is uit dezelfde stal als die van het grid.org project, linux is met het BOINC platform gedekt.

le·vens·moe (bn.)

• Jack Flushell
Oke. Om hier meer mensen warm voor te krijgen:

Hier staan de Team Statistieken overall (DPC staat 121e)

Hier staan de Team Statistieken van gister (DPC staat 108e)

Hier staan de statistieken van DPC

Hier staan de overall statistieken binnen DPC overall

[ Voor 3% gewijzigd door Jack Flushell op 22-12-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
grid.org en Worldcommunitygrid werken trouwens gewoon samen: http://www.grid.org/projects/hpf/

Van de grid.org site:
If you're a new volunteer, we encourage you to join the project through World Community Grid (sponsored by IBM and powered by United Devices technology) which will be running the Human Proteome Folding Project in cooperation with grid.org. This project wouldn’t be possible without IBM's vision and continuing support of grid technology. Please support World Community Grid and the Human Proteome Folding Project by joining today!
Edit: als er een admin voorbij fietst, zou die dan even de titel kunnen fixen van dit topic, ben een i-tje vergeten, staat zo slordig

[ Voor 16% gewijzigd door Jack Flushell op 23-12-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Jack Flushell schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:21:
grid.org en Worldcommunitygrid werken trouwens gewoon samen: http://www.grid.org/projects/hpf/

Van de grid.org site:

[...]
Sorry dat ik je tegenspreek (als PV van UD-Grid mag dat wel vermoed ik) maar ik was misschien zelf niet helemaal duidelijk in mijn vorige posting.
grid.org en wcg hebben één project gemeenschappelijk verwerkt namelijk Rosetta (ofwel Human Proteome Folding), dit was ondermeer om het netwerk en de stabiliteit van het project van IBM-WCG uit te testen. Nu Rosetta/HPF (bijna) gedaan is zijn het twee verschillende projecten.
Al blijft de windows client uit dezelfde softwarestal.

Het feit dat er op grid.org reclame gemaakt wordt voor WCG heeft ook enkel te maken met het feit dat de makers van de software dezelfde zijn (en bij installatie van de WCG client wordt de UD-Grid client verwijderd).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Blue_man schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:41:
[...]

Sorry dat ik je tegenspreek (als PV van UD-Grid mag dat wel vermoed ik) maar ik was misschien zelf niet helemaal duidelijk in mijn vorige posting.
grid.org en wcg hebben één project gemeenschappelijk verwerkt namelijk Rosetta (ofwel Human Proteome Folding), dit was ondermeer om het netwerk en de stabiliteit van het project van IBM-WCG uit te testen. Nu Rosetta/HPF (bijna) gedaan is zijn het twee verschillende projecten.
Al blijft de windows client uit dezelfde softwarestal.

Het feit dat er op grid.org reclame gemaakt wordt voor WCG heeft ook enkel te maken met het feit dat de makers van de software dezelfde zijn (en bij installatie van de WCG client wordt de UD-Grid client verwijderd).
oke thanx! Duidelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:58

Jis

Zijn deze stats eigenlijk alleen voor FightAIDS@Home of ook voor Human Proteome Folding? Wel een beetje lastig om te zien wat nu wat is.

https://u24.gov.ua/

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Zonet heb ik de client geinstalleerd en DPC gejoined. Om meerdere redenen eigenlijk.[list]• Omdat het doel van het project mij aanspreekt
• Om te kijken hoe deze client draait
• Om mijn CPU niet koud te laten worden door problemen bij een niet nader te noemen project
Het is allemaal heel herkenbaar als je UD GRID gewend bent. De GUI, de stats, het systeem lijkt erg op elkaar. Nu heb ik onze team stats eens bekeken, ik ben de 120ste member. Dit kunnen er veel meer worden uiteraard. Hiervoor is wel bekendheid nodig. Iemand zal het project volgens DPC richtlijnen officiël bij de crew moeten aanmelden. Wie gaat dit doen of is dit al gedaan?

Het project is volgens mij wel DPC waardig.
* Er moeten stats beschikbaar zijn of zeer snel komen.
Qua uiterlijk lijkt het hetzelfde systeem als bij UD GRID, dus project voldoet aan deze voorwaarde.
* Het moet een non-profit project zijn.
Volgens mij wel.
* Er moet een duidelijk omschreven doel en een duidelijke methode om dit te bewerkstelligen zijn.
Voldoet
* De clients moeten stabiel zijn of er moet zichtbaar aan gewerkt worden.
Geen probleem hiermee.
* De cheatgevoeligheid moet (zeer) laag zijn.
Ziet er allemaal uit als bij UD GRID, daar is bijna geen cheating mogelijk, dus neem aan dat dat hier ook het geval is.
* Er moet een goede (stabiele) organisatie zijn.
Zal wel.

Weet iemand al hoe het mogelijk is om de client op een Intel HT processor gebruik te laten maken van beide threads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Weet iemand al hoe het mogelijk is om de client op een Intel HT processor gebruik te laten maken van beide threads?
Dat probleem liep ik ook al tegenaan, maar dan voor dual athlons... Op hun forum stond ergens dat het nie mogelijk was, maar die post was al weer van een tijdje terug dus mogelijk is er wel al een manier voor? Als het op een dual niet werkt is dit project voor mij dus helaas een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Gisteravond ben ik weer terug geschakeld naar UD GRID en toen kwam ik erachter dat het programma wat ik gebruik om 100% gebruik te maken van mijn Intel HT ook werkt voor de Grid agent. Ik heb het niet getest, maar omdat beide clients er gelijk uitzien lijkt het me dat het wel zou kunnen gaan werken.

Hierbij de dus het programmaatje, maar wel gebruik op eigen risico.
UD_tweaker, gebruikt om de UD-Grid client duidelijk te maken dat je pc HyperThreading ondersteunt. Je kunt het hier downloaden: http://blakenyc77.tripod.com/udtweaker.html, alwaar je ook verdere informatie vindt. Wanneer je in het hoofdvenster aanduidt 'enable dual processor support' forceert de tweaker de client om twee clients te openen. ud_tweaker geeft de tweede virtuele cpu dan ook een client. Dit programma heeft helaas ook nadelen. Na elke herstart moet je het programma opnieuw starten en bevestigen. Ook heeft dit programma een vervaltermijn, na die termijn zou het programma onbruikbaar worden, dit kan echter omzeild worden door het uur van je pc even terug te zetten voordat je het programma start. Nadien kan je de tijd terugzetten. Dit alles zorgt ervoor dat het een handig programma is dat we niet aanraden aan mensen die hun pc vaak herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Ik zal in het nieuwe jaar eens kijken of deze makkelijk in de UD stats engine te verwerken zijn.
Pagina's ogen met dezelfde opbouw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Onder welk e-mail account is dit project geregistreerd? En wie heeft dit gedaan?
Om toegelaten te worden als DPC project moet het registratie e-mail adres projects [at] dutchpowercows [dot] org zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Is er misschien een pagina waar alle registraties op dat mail adres te zien zijn? Anders zou dat eik ergens op wdo geplaatst moeten worden, dan kan iedereen zo checken of dat al goed zit of nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
De client draait nu een paar dagen test bij mij, werkt opzich zonder problemen, maar:
Het ding gaat voor bijna 100Mb in mijn geheugen zitten, dit lijkt me een beetje veel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Nou ik heb me dual nu een tijdje met behulp van die UDtweaker tool draaien en volgens mij werkt dat wel goed. Het is iig niet gecrashed of andere gekke dingen. Het was alleen een bietje lastig om te zien of de punten er ook door verdubbelde. Dat irriteerde me nogal en bedacht daardoor dat ik misschien m'n oude G@H bakkerij wel zou kunnen gebruiken om die stats wat beter weer te geven...

Heb het zwikkie gekopieerd en een paar aanpassingen gemaakt en nu komen er iig alvast dagelijks dpc-member stats uit :) Tot m'n verbazing zag ik toen ook dat er dagelijks wel zo'n 30 DPC flushers zijn :D Nie gek voor een statloos project >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif
Als alles goed blijft werken kan je Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif hier een dagelijks update vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Wow! Thanx! Echt geweldig dit! Ziet er goed uit!

Wanneer komen de eerste echte DPC stats? Ik wil wel helpen posten enzo.

[ Voor 61% gewijzigd door Jack Flushell op 07-02-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Het maken van volledige stats moet denk ik wel lukken, maar eerst moet iemand denk ik ff zien te regelen dat het project geregged wordt op het juiste e-mail adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Redeye is de oprichter en zal de rechten dus wel bezitten:

Dit is zijn statspage.

Ik kan geen mailadres van die guest vinden... en hij lijkt ook niet op GoT te zitten, of dit moet hem zijn, maar dat lijkt me niet aangezien deze voor het laatst in 2002 gepost heeft...

Redeye... OHOE! WAAR ZIJT GIJ!?

Ik heb degene die ook op GoT zo geregt staat toch maar even het volgende mailtje gestuurd:
Hallo Redeye,

Even een korte vraag. Ben jij dezelfde Redeye die op http://www.worldcommunitygrid.org de Dutch Power Cows geregt heeft?

Zo ja, zou je dan even in onderstaand topic contact kunnen opnemen met ons, wij willen graag dat het een officieel DPC-project wordt en daarvoor moet het project geregistreerd worden op een speciaal daarvoor bestemd e-mail adres (en dus niet de jouwe)

Dit is het topic:
Jack Flushell in "World Community Grid - FightAids@Home"

Als je niet dezelde Redeye bent en je hebt geen flauw benul waar ik het over heb, sorry voor je tijd, je kan deze e-mail negeren.

Groeten en vriendelijk bedankt,

Wouter

[ Voor 49% gewijzigd door Jack Flushell op 08-02-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Jis schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:23:
[...]

Zijn deze stats eigenlijk alleen voor FightAIDS@Home of ook voor Human Proteome Folding? Wel een beetje lastig om te zien wat nu wat is.
De stats zijn dus volgens mij voor beide projecten van WCG bij elkaar opgeteld (correct me if I'm wrong).
Je kan zelf aangeven in je account properties of je beide wil doen of alleen maar één.

Niet erg trouwens, t'is beide een goed doel en stats zijn stats! :Y)
Ik hebzelf het liefst FightAids@Home, spreekt me meer aan en dat heb ik dan ook als enige aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
He waar blijft de stats update? :P
Ik ben alweer verslaafd aan daily DPC stats voor WCG :D

Heb nog geen reactie gehad van Redeye trouwens... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
redeye is de redeye van GoT,
mailtje naar hem gestuurd, maar totaal geen reply gehad

ik heb FightAids al in 2005 bij de DPC crew aangedragen, maar zolang het email adres niet goed staat kunnen we niets..
Hoi Rodi,

Dan zou ik graag het team van je over willen nemen als dat kan.
Kun je mij hier de benodigde info dan voor doorsturen?
Het e-mail adres waar DPC bij dit project op geregistreerd staat is dat projects@dutchpowercows.org?

In afwachting van je reactie.

Groeten Maarten // InSPiRE

-----Original Message-----
From: redeye
Sent: woensdag 4 januari 2006 8:21
To: Maarten
Subject: Re: World Community Grid - FightAids@Home

Citeren Maarten:

> Hoi,
>
> Ik ben op zoek naar de persoon die Dutch Power Cows heeft
> geregistreerd bij World Community Grid voor het project FightAids @
> Home. Bij de founder/captain op de website van World Community Grid staat bij DPC:
> Redeye. De enige redeye die ik kon vinden op GoT ben jij, dus klopt
> het dat jij op 16 november 2004 DPC bij FA @ H hebt aangemeld?
>
> Zo ja, zou ik graag willen weten op welk e-mail account DPC op dit
> project geregistreerd is.
>
> In afwachting van je reactie.
>
> Groeten Maarten // InSPiRE
>

Dat had ik inderdaad gedaan destijds, het viel mij namelijk op dat DPC nog niet geregistreerd was, dus heb ik het team opgestart destijds. Nu ben ik daar al lange tijd niet meer actief mee, dus als je het team over wilt nemen, is dat geen enkel probleem.

Vriendelijke groet,
Rodi Ketelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

De statsgrabber was vastgelopen, heb em een schop gegegeven en nu staan ze er wel weer :)

Als redeye niet reageert, kan je misschien proberen om ook naar dit adres het mailtje te sturen: Redeye staartje tweakdsl.nl (vond ik ergens in google...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Jis schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:56:
De statsgrabber was vastgelopen, heb em een schop gegegeven en nu staan ze er wel weer :)

Als redeye niet reageert, kan je misschien proberen om ook naar dit adres het mailtje te sturen: Redeye staartje tweakdsl.nl (vond ik ergens in google...)
lees mijn reply hier boven ;) (dat heeft dus weinig zin als hij niet reageert....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

nouja hij had in eerste instantie toch wel gereageerd ofnie? Misschien kwam het toen ff nie uit of zo... is iig nog wel een poging waard lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik heb het mailtje ook naar dat Tweakdsl mailadres gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik heb WCG trouwens onder windows nu draaien met BOINC (met geoptimaliseede client: http://guntec.de/Crunch3r/boincx86.html)

Is dat nu echt sneller? Wat zijn jullie ervaringen?

De mijne is dat je dan dus veeeel meer punten krijgt:
(met 1024 MB DDR en een AMD64 3000+@2,0 Ghz

Ik doe veel korter over 1 unit
Meer punten (UD punten = BOINC punten * 7)

Het duurt alleen langer voordat je de punten krijgt, door de validatie die moet gebeuren met BOINC units.

[ Voor 47% gewijzigd door Jack Flushell op 10-02-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• If8022n2IOk1Z8
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik ben inderdaad degene die het project destijds heeft gestart, maar ben er al tijden niet actief mee bezig geweest. Ik heb een email gekregen van Wouter die hier naar vroeg. Ik had al eerder contact hier over gehad met iemand, mijn excuses voor het verbreken van het contact. In eerste instantie was ik na het eerste contact een paar weken weg en er waren vervolgens zoveel andere mailtjes in mijn inbox gekomen dat ik helemaal vergeten was de gegevens te sturen.

Wie is degene die het project wil gaan draaien? Diegene kan contact opnemen per email: redeye [at] tweakdsl [punt] nl

Ik ben dit weekend erg druk in de weer, dus het kan zijn dat ik zondag of maandag pas reageer.

Ik vind het zeker een goede zet die DPC neemt om het een officieel project te maken _/-\o_

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Leuk, het gaat lukken!

De email die Redye mij stuurde:
Ik heb gereageerd op het GOT forum, degene die het project wil gaan draaien
kan mij op dit emailadres bereiken. Als jij het bent, moet je even zeggen
wat ik moet doen om het over te dragen.

Met vriendelijke groet,
Rodi Ketelaar
Mijn Reply:
He Redeye!

Bedankt dat je even gereageerd hebt! Ik ben degene die het wel wil
overnemen van je. Het handigst is als je even je wachtwoord veranderd
en aan mij mailt, zodat ik in kan loggen bij WGC en ik de stappen kan
ondernemen om het te laten overzetten naar een DPC-email adres.

Zou je dat kunnen doen? We zijn je zeer dankbaar!

Groeten

Wouter
He Redeye, via deze weg ook nog even hartelijk bedankt alvast!

Zodra ik de accountgegevens 'in handen' heb zal ik de nodige stappen ondernemen om het te laten overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Nog niets gehoord... bah, hij zal het toch niet weer 'vergeten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Nog ff geduld Jack hij gaf al aan dat ie vandaag of morgen zou kijken dus het komt vast nog wel.

Ik heb trouwens de teamstats bijna voor mekaar :) Nog ff eea nalopen en fine-tunen en met een beetje geluk zouden die er dan vanaf morgen ook bij moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Jis schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:16:
Nog ff geduld Jack hij gaf al aan dat ie vandaag of morgen zou kijken dus het komt vast nog wel.

Ik heb trouwens de teamstats bijna voor mekaar :) Nog ff eea nalopen en fine-tunen en met een beetje geluk zouden die er dan vanaf morgen ook bij moeten staan.
Ja... ik ben erg ongeduldig :P Wil zo graag stats :)
Gaat dus goed met de stats... ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Nut'n! :(. Ik w8 nog ff dan stuur ik nog eens een mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Oke, ik heb nog een e-mail gestuurd, hopenlijk nu :)...

• InSPiRE
Laten we het hopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Wat een ongeduld Jack. Zo ken ik je niet ;) Hij is er van op de hoogte en zal tzt wel contact opnemen. Hij weet dat we er mee bezig zijn en wil graag helpen. Aangezien Redeye zelf geen DC meer doet (foei! :() snapt hij niet hoe wij stats addicts om zijn info zitten te springen ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Hij heeft alweer gereageert! Hij is er idd mee bezig en is aan het kijke hoe het het makkelijkst gaat...

}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O Moooooh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Es ist vollbracht!

Ik heb de accountnaam veranderd in: DPC Register Account en een nieuw wachtwoord. Moet iemand dat wachtwoord nog hebben? Wie moet ik mailen?

Het emailadres is projects@dutchpowercows.org nu in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Jack Flushell schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:44:
Es ist vollbeacht!

Ik heb de accountnaam veranderd in: DPC Register Account en een nieuw wachtwoord. Moet iemand dat wachtwoord nog hebben? Wie moet ik mailen?

Het emailadres is projects@dutchpowercows.org nu in elk geval!
Je mag het wel naar crew@dutchpowercows.org mailen.
Mooi dat het iig gelukt is te veranderen :)

[ Voor 6% gewijzigd door iisschots op 18-02-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
done :)

He Jis, ik zit op IRC even met wat DPC-crew members te babbelen (iisschots en Kuuke). Als de stats echt gepost kunnen en mogen worden moeten ze omgezet worden van html naar RML. Kan jij dat en hoe lang gaat dat duren enzo?

Volgens staan de RML stats al wel in de source, maar het zou dus even in een copy-paste veld moeten zoals onderaan deze pagina

Als je vragen hebt over RML kan je terrecht bij Nightbird heb ik begrepen :)

Als dat ook nog klaar is kunnen we los op /5!

(Ik wist trouwens niet dat jij Oi! @ stats was :P)

[ Voor 142% gewijzigd door Jack Flushell op 18-02-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Ik ben reeds druk bezig om de web code helemaal om te gooien zodat html+rml mogelijk wordt en het voldoet aan de doctype die hier momenteel gebruikt wordt. Mijn verwachting is dat het binnen een paar dagen wel moet lukken, ben al aardig eind op weg namelijk. :) Misschien dat de rml code nog wat problemen gaat opleveren, maar alst niet lukt zal ik Nightbird dan wel ff opzoeken ja, tnx for the tip.

Ik zie trouwens net in de nieuwe run dat het account "Redeye" is omgenoemd naar "DPC Register Account". Als het mogelijk is, lijkt het me beter om een nieuw account met die naam aan te maken en die dan teamcaptain te maken. Dan zou zijn naam gewoon weer terug kunnen ...

Ja we zijn in de dailies regelmatig buren, da had je nie gezien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 16:03

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Kan er ook linkje of aanvullende info opgenomen worden met BOINC-stats?

Als BOINC-er reken je nl. met 'cobblestones' en de punten die nu getoond worden zeggen niks over de krachtsverhoudening t.o.v. andere BOINC-projecten.

[ Voor 10% gewijzigd door Crack op 19-02-2006 08:07 ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Jis schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:39:
Ik ben reeds druk bezig om de web code helemaal om te gooien zodat html+rml mogelijk wordt en het voldoet aan de doctype die hier momenteel gebruikt wordt. Mijn verwachting is dat het binnen een paar dagen wel moet lukken, ben al aardig eind op weg namelijk. :) Misschien dat de rml code nog wat problemen gaat opleveren, maar alst niet lukt zal ik Nightbird dan wel ff opzoeken ja, tnx for the tip.
Mooi te horen dat er RML stats aankomen. Wanneer ze klaar zijn wil je dan een mail met de url naar Pim. sturen? Dan kan hij ze in het lijstje zetten waar de stats staan die gepost mogen worden :)
Dan beginnen we eerst met een weektopic. Wanneer het echt drukke stats worden dan kunnen we altijd nog kijken naar dagelijkse topics.

Iedereen iig veel plezier op dit project en dat we maar snel stats mogen bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Als ik het goed heb, dan zijn alle stats van de BOINC platformen gelijk qua opbouw, structuur etc.
Enkel de url is uiteraard verschillend.
Is het geen idee dat alle BOINC statsbouwers eens de koppen samen steken?
Ipv dat er x verschillende stats scripts gemaakt worden, kunnen de statsbouwers misschien onderling samenwerken. Op deze manier moet er niet x keer hetzelfde werk gedaan worden, maar kan er meer tijd gestoken worden in extra's.

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 16:03

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Volgens mij is dat het probleem niet.

Het probleem is, dat er ook een client is die niet van het BOINC-platform gebruik maakt.
Gebruik je de BOINC-client, dan wordt je 2x opgenomen in de stats: 1x 'overall' en 1x in specifieke BOINC-stats. De tellingen zijn echter verschillend. 8)7
Als BOINCer ben je vaak actief in meerdere projecten en om geen appels met peren te hoeven vergelijken, geef ik dan ook de voorkeur aan de BOINC-stats.

Overigens meen ik ooit ergens begrepen te hebben, dat de BOINC-client wel meer punten per tijdseenheid oplevert...

[ Voor 4% gewijzigd door Crack op 19-02-2006 15:22 ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Het linkje naar de boinc stats heb ik toegevoegd. Misschien dat er later gegevens van kunnen worden opgenomen aangezien er nu een vaste factor 7 tussenzit is dat dus te berekenen. Echter is het de vraag of de beperkte beschikbare ruimte dat toelaat...

@iisschots, dat is goed, als het klaar is zal ik de gegevens opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Crack schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:21:
Volgens mij is dat het probleem niet.

Het probleem is, dat er ook een client is die niet van het BOINC-platform gebruik maakt.
Gebruik je de BOINC-client, dan wordt je 2x opgenomen in de stats: 1x 'overall' en 1x in specifieke BOINC-stats. De tellingen zijn echter verschillend. 8)7
Als BOINCer ben je vaak actief in meerdere projecten en om geen appels met peren te hoeven vergelijken, geef ik dan ook de voorkeur aan de BOINC-stats.

Overigens meen ik ooit ergens begrepen te hebben, dat de BOINC-client wel meer punten per tijdseenheid oplevert...
De BOINC punten worden inderdaad intern bij WGC omgezet in WGC units (WGC=BOINC*7).

Onder Windows heb je inderdaad de keus tussen BOINC-client of de IBM-client. De BOINC levert volgens mij wel meer punten op. Onder linux kan dit project alleen met BOINC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Jis schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:39:
[...] Ik zie trouwens net in de nieuwe run dat het account "Redeye" is omgenoemd naar "DPC Register Account". Als het mogelijk is, lijkt het me beter om een nieuw account met die naam aan te maken en die dan teamcaptain te maken. Dan zou zijn naam gewoon weer terug kunnen ... [...]
Goed, ik heb even een nieuw DPC Register Account aangemaakt en deze captain gemaakt met het goede emailadres (projects@dutchpowercows.org). De wachtwoordgegevens zijn naar crew@dutchpowercows.org gegaan.

Ik heb het 'oude' DPC Register Account weer gerenamed naar Redeye, zodat hij zo weer in de stats staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Oke dan, hier dan het prototype van de WCG stats. ;) Als jullie nog wat foutjes ed. vinden, dan graag even melden dan kan ik dat morgen hopelijk meenemen bij de laatste checks'n'fixes :+

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gif
Top 30 members daily
rankpointsresultsnamepointsresultsrank
1.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)228810Alen7410631815(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)
2.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)22045Jack Flushell4809518528(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)
3.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)21566Evert Pennings56971885(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 6)
4.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 2)18626DPC_Oi!6324021520(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
5.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 4)17176Tiborv1160954869(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
6.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)11571C0PP3R1834214186(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
7.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)11142capdude131844175(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
8.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)8183Twoflower6109223621(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
9.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 4)7914carlobos4006313832(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)
10.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 10)7303pauladam210178860(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
11.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 3)7043Hanske6539930618(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)
12.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 2)6562solitary2573010651(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)
13.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 6)6163quartz4643718830(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
14.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 13)4832Careau26751395(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 3)
15.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 4)4392deregtx3566317341(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
16.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 2)4171Avalanche1979237369657(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
17.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)3892Sietske18485911095(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
18.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 7)3792pritaeas8370640213(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
19.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)3632Frankam2755913448(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)
20.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)3202Pook3060414345(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
21.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 8)3131Kaaskop2899127831(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
22.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)3102Sebastard1725712264(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
23.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 11)3001Smitjes3647715738(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
24.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)2551Chieliot3681914837(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
25.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)2421Sakke52061887(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)
26.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)1951Bart de Jong63073282(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
27.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 5)1821LiQ167287465(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
28.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 10)1651Guido Kierkels150386971(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
29.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)1241Ad Kremers4952822327(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)
30.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/new.gif)1121Thunderbird Grid162647266(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gif
Top 30 members overall
rankpointsresultsnamepointsresultsrank
1.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)289912783Kaaskop313121
2.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)1996101033Jorix000
3.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)199478344IRCow000
4.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)192761962Brian van der Beek000
5.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)1848591109Sietske389217
6.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)183421418C0PP3R115716
7.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)158597324Redeye000
8.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)120892330@lexander000
9.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)116095486Tiborv171765
10.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)112113455Bushwankaz000
11.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)105305334Sekerob000
12.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)94294471zoefhaas000
13.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)83706402pritaeas379218
14.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)82483253thunderyet000
15.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)74106318Alen2288101
16.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)73424382pampasplanet000
17.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)69655237LiBBerator000
18.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)65399306Hanske704311
19.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)64763206rosier000
20.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)63240215DPC_Oi!186264
21.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)61092236Twoflower81838
22.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)55279183coenwillems000
23.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)51944213mik3000
24.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)5148398Suffocation000
25.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)50635136martijnleunissen000
26.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)50386209Fastolfe000
27.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)49528223Ad Kremers124129
28.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)48095185Jack Flushell220452
29.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)46482207Marcel Melgers000
30.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)46437188quartz616313

Teams daily
rankpointsnamepointsrank
91.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 13)23436IBM Endicott1011275452
92.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 13)23304IBM SWG Rational4053271136
93.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 30)23198GrenouilleTeamFrance677333077
94.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)23059CPress Grid Team1587643374
95.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 10)22967Rechenkraft net - Germany3739836149
96.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 5)22475SuperBytes Belgium2795777217
97.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 5)22179IBM - eServer xSeries Technical Support Germany1050017532
98.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 8)22063Dutch Power Cows4349622124
99.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 16)22056IBM Ireland1205170742
100.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 25)21556IBM Burlington759123173
101.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 14)20750IBM Healthcare and Life Sciences Team1244382338
102.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 16)20584Nebraska3539844159
103.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 6)20552IBM - North Carolina4616931116
104.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 3)20529Gay Canada2784275219
105.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 20)20489Texas A&M761815871

Teams overall
rankpointsnamepointsrank
117.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 1)4582929PCQandA4978438
118.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)4558084USA6570327
119.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4541374Enterprise BTE16367130
120.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4526597North Carolina14139148
121.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4426847University of Michigan - Current and Past6684322
122.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4375127IBM Atlanta Team11800175
123.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4361363Belgium16773127
124.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4349622Dutch Power Cows2206398
125.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/up.gif 2)4321251China Grid Team2380087
126.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)4317411easyMobile.com5112425
127.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif 1)4314380Florida13168159
128.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4313725Anandtech2698474
129.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4284163Free-DC3730553
130.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)42143590xh Gaming Community5404396
131.(Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/stil.gif)4170033La Chaine d'Union5297409

Milestones
namepointsresultsmilestone
carlobos4006313840000

New members
DPC Register Account
Dukekiller
Nom4d
rote

When do we get them top 5
namedays
IBM Atlanta Team5
University of Michigan - Current and Past7
Belgium8
USA16
Rooster Teeth Users20

When do they get us top 5
namedays
China Grid Team4
Greeks United (hosted by TheLab.gr)5
Free-DC5
Anandtech10
Rochester Institute of Technology16

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.bliek/dpc/wcg/wcghistory.png

Links
World Community Grid homepage
World Community Grid FAQ @ GoT
World Community Grid stats van alle Teams
World Community Grid stats van DPC
World Community Grid stats van DPC voor BOINC clients
Bron DPCH
[url=][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ziet er goed uit Jis!
Leuk grafiekje ook, is niet gebruikelijk in DPCH's maar ik vind het leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Voor zover ik het nu kan zien zijn de stats okay.

We pogen om alle stats zo uniform mogelijk van opbouw te houden (voor zover dat voor de verschillende projecten mogelijk is). Grafiekje is geen standaard maar ik wil daarmee niet meteen zeggen dat het niet mag. Het is opzich niet storend, verschaft nuttige informatie dus ik gooi het ff in de groep :)

Op het moment dat je de stats postable acht horen we het wel. Pim verkeert voor zijn werk in het buitenland en heeft mogelijk niet altijd tijd eea aan te passen. De gegevens kunnen eventueel ook naar bij toe. Ik kan ze ook inpassen in de statslijst.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 10:06

NightBird

DPC-Crew Coding
Jis schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 03:00:
Oke dan, hier dan het prototype van de WCG stats. ;) Als jullie nog wat foutjes ed. vinden, dan graag even melden dan kan ik dat morgen hopelijk meenemen bij de laatste checks'n'fixes :+
Ik mis (als ik zo snel even kijk) vooral 2 dingen:
- background=transparent in de [table]-tags, dan is die tabel niet zo lelijk wit.
- [<project>] hitparade van <dd mmm> boven de stats, zodat de hitparades ook in een weektopic makkelijk vindbaar zijn.

Verder ziet het er wel oke uit.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Thanks voor de checks guys. Ik had ergens al iets over nightlife zien staan maar had geen idee wat daar mee bedoeld werd... nu zie ik het dus ook :) De datum zal ik er ook nog boven plaatsen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik mis eigenlijk de more linkjes onder de stats. Het zou mooi zijn als die er ook komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

De more linkjes zijn idd weggelaten omdat er eigenlijk geen more relevante stats zijn waar naar toe gelinkt kan worden... Ik zal binnenkort wel is kijken of ik totaalpagina's kan maken voor de 2 dailies en de 2 overall's en dan de more linkjes daar naartoe linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Bloody Damn Free-DC ook al gesignaleerd op dit project haha P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Is dit nu postbaar dan? Ik zie RML stats, klaar om gecopy-paste te worden :P Ik wil t eerste verhaaltje wel schijven.

Goed werk Jis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Hoe zit dat eigenlijk. In de RML-stats zie ik als topictitel week 8 staan... Het zijn toch dag-stats?

[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 22-02-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Jack Flushell schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:49:
Hoe zit dat eigenlijk. In de RML-stats zie ik als topictitel week 8 staan... Het zijn toch dag-stats?
Dagstats in een weektopic. ;) Als het druk genoeg is in de DPCH kan er uitgebreid worden naar dagtopics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Het zijn wel dagstats maar het is de bedoeling dat er een week topic voor wordt aangemaakt, dus vandaar week 8... Er passen dan dus 7 dpch's in zo'n topic.

Wat mij betreft mag je em plaatsen hoor. Ik heb verder ook geen berichten gehad dat er iets nog mis is dus go your gang zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Jis, hoe gaat dat eigenlijk komen met die plaatjes. Blijven die daar eeuwig staan.
Of ga je die op een gegeven moment verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De stats zijn toegevoegd aan http://dpch.leijdeckers.nl c.q. http://dpch.dutchpowercows.org

Jis, geef nog even ICQ/MSN/mail door zodat we weten waar we je kunnen vinden als er problemen zijn met de stats.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Jack Flushell
Over http://dpch.leijdeckers.nl: Het is dus niet alleen FightAids@Home (zoals ik eerst ook d8), maar het is een project waarmee je (momenteel) aan 2 dingen mee kan/mag doen, namelijk:

FightAids@home
Human Proteome Folding

Je kan zelf in je profile aanpassen of je allebei wilt doen of slechts één.
Het lijkt me dus ook beter dit project gewoon World Community Grid ( [WCG] ) te noemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 23-02-2006 00:35 ]

• Jis

Jis

iisschots schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:08:
Jis, hoe gaat dat eigenlijk komen met die plaatjes. Blijven die daar eeuwig staan.
Of ga je die op een gegeven moment verwijderen?
Het plaatje wordt dagelijks ge-update dus het is er maar 1 en die blijft daar dan staan. Echter eeuwig zal wel lastig worden ;) Als ik em dagelijks kan uppen naar wdo of t.net via ftp of eventueel via een post form dan zou dat helemaal mooi zijn...
Kuuke schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:13:
De stats zijn toegevoegd aan http://dpch.leijdeckers.nl c.q. http://dpch.dutchpowercows.org

Jis, geef nog even ICQ/MSN/mail door zodat we weten waar we je kunnen vinden als er problemen zijn met de stats.
Heel mooi Kuuke. Het lijkt me echter, zoals Jack aan gaf, beter om de naam te beperken tot "World Community Grid". Als mail kan je noteren Jis@chello.nl, maar ik zou het wel op prijs stellen als er een anti-harvester methode wordt gebruikt (zoals dat op dit forum gebeurt bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

FAQ: Worden meerdere processors ondersteund? (SMP, Hyperthreading, dual core cpu's)

Ja, de BOINC client ondersteunt meerdere processors. De UD client ondersteunt meerdere processors officieel niet, maar het is wel mogelijk. Het wordt echter door WCG afgeraden om het toe te passen omdat dit niet goed getest is.

Er zijn 2 manieren om het in te schakelen.

1. Met behulp van de tool UD Tweaker.

2. Door een "System Variable" in te stellen. Dit kan als volgt:
Klik met rechts op My Computer en kies Properties, Tabblad Advanced, Environment Variables... en klik dan bij System Variables op New... Vul dan in als Variable Name "UD_RUN_MULTIPROC" en als Variable Value "1" (zonder de aanhalingstekens). Na een reboot zullen dan beide processors gebruikt worden.

FAQ: Kan er gespaard worden?

Ja, het is mogelijk om te sparen. De BOINC client cached standaard voor 3 dagen werk. Voor de UD client wordt het echter afgeraden omdat bij teveel te sparen het risico dan toeneemt dat er iets mis gaat. Het zou echter geen probleem moeten zijn om 1 tot 3 workunits te cachen. E.e.a. is wellicht afhankelijk van de client die wordt gebruikt, de computer en het type workunit.

Er zijn 2 manieren om het in te schakelen.

1. Met behulp van de tool UD Tweaker.

2. Door een "System Variable" in te stellen. Dit kan als volgt:
Klik met rechts op My Computer en kies Properties, Tabblad Advanced, Environment Variables... en klik dan bij System Variables op New... Vul dan in als Variable Name "UD_WUS_CACHE_AHEAD" en als Variable Value "3" (zonder de aanhalingstekens) of een ander getal als je meer of minder wilt cachen.

FAQ: Kan de client als service draaien?

Ja, de BOINC client kan als service draaien. De UD client biedt geen mogelijkheid om als service te draaien, echter kan dat wel met hulptools zoals bijvoorbeeld:

[ Voor 24% gewijzigd door Jis op 01-03-2006 22:38 . Reden: BOINC client info toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 15:11

Croga

The Unreasonable Man

Door simpelweg de BOINC client te gebruiken zijn vraag 1 en 3 met een volmondig JA te beantwoorden. Daarnaast gebruikt de BOINC client een caching optie waarmee je in kunt stellen voor hoeveel dagen hij WUs moet ophalen. Standaard haalt hij al voor 3 dagen WUs op, wat dus al meer is dan de 1 tot 3 WUs die met UDTweaker te halen zijn.

Ofwel: Gebruik de BOINC client, die is een stuk flexibeler.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Daarnaast gebruikt de BOINC client een caching optie waarmee je in kunt stellen voor hoeveel dagen hij WUs moet ophalen.
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 15:11

Croga

The Unreasonable Man

Hmmm.... De WCG site heeft geen optie om je eigen BOINC instellingen na te kijken. Dat heeft de Rosetta@Home website wel, en die instellingen zijn generiek voor BOINC (dus werken voor alle projecten die je in BOINC gebruikt).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Croga schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:31:
Hmmm.... De WCG site heeft geen optie om je eigen BOINC instellingen na te kijken. Dat heeft de Rosetta@Home website wel, en die instellingen zijn generiek voor BOINC (dus werken voor alle projecten die je in BOINC gebruikt).....
O ik heb het al
By Device manager en dan je profiel aanpassen

edit: je kan daar alles instellen, behalve het aantal units dat gehaald moet worden
heb ondertussen wel een andere methode gevonden. Gewoon een task suspenden, dan download hij een nieuwe en dat een paar keer doen en dan de oude eerst weer starten en vervolgens de rest dan doet ie alles achter elkaar.

[ Voor 30% gewijzigd door Jack Flushell op 01-03-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis

Jis

Croga schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:27:
Door simpelweg de BOINC client te gebruiken zijn vraag 1 en 3 met een volmondig JA te beantwoorden. Daarnaast gebruikt de BOINC client een caching optie waarmee je in kunt stellen voor hoeveel dagen hij WUs moet ophalen. Standaard haalt hij al voor 3 dagen WUs op, wat dus al meer is dan de 1 tot 3 WUs die met UDTweaker te halen zijn.

Ofwel: Gebruik de BOINC client, die is een stuk flexibeler.....
Tsja de BOINC client had ik nog ff nie naar gekeken ja :X Had dat een keer voor Rosetta geïnstalleerd maar raakte nogal geirriteerd door het feit dat je alles op de site moest instellen en je dat niet gewoon op je pc's kon doen (jammer genoeg is dat bij wcg ook wel gedeeltelijk zo :( ). Maar ik zal het nog is een keer installen om iig te kijken hoe dat met wcg werkt...

Dus alle 3 de opties zitten dus standaard al in de boinc client, das opzich wel heel mooi natuurlijk :) Zit er een limiet aan die cache of kan je voor de volle 3 weken cachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Ik ben de BOINC client installeren, maar in moet bij installatie/configuratie een Account key invullen... hoe kom ik hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

InSPiRE schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:16:
Ik ben de BOINC client installeren, maar in moet bij installatie/configuratie een Account key invullen... hoe kom ik hieraan?
boinc installatie wiki:
http://boinc-doc.net/boin...n_A_BOINC_Powered_Project

waar in het installatie/configuratie project moet je dit precies invullen?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Pagina: 1 2 Laatste