Toon posts:

[XP] PC keert steeds terug bij geavanceerde opstartopties*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik mijn pc opstart wordt automatisch de "geavanceerde opstart optie's" opgestart.
Als ik dan op "Normaal starten" klik start de pc opnieuw op en komt weer in de geavanceerde opstart opties. Er draait windows XP professional op.

Hebben jullie hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Groet,

Jan-Willem

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jwvo,

Welkom op GoT :)
Zoals je hebt gezien toen je je registreerde op GoT hebben we op GoT veel regeltjes en andere zaken die we stellen aan topics die gestart worden - ik pak hier de belangrijkste regels nog even uit:
  • Probeer je vraag of probleem eerst zelf op te lossen en vertel in je topicstart dan ook wat je zelf al geprobeerd hebt. Waar heb je al eens op gezocht op Google en GoT? Wat kwam je tegen? Wat lukte er niet aan die mogelijke oplossingen?
  • Geef helder en duidelijk aan wat je probleem is, sinds wanneer je dit probleem hebt, en alle andere mogelijke informatie. Welke Windows versie, wat je hebt gedaan voordat je dit probleem hebt, hoor je toevallig rare geluiden? Komt er een sirene-achtig geluid uit je PC? ;) Probeer zo volledig mogelijk te zijn :)
  • Kies een topic titel die duidelijk en helder omschrijft wat je vraag / probleem is. In Windows Operating Systems is het daarnaast verplicht om op te nemen welke Windows versie je draait
Ik pas je topic titel nog even aan - kan je zelf je topic start nog even aanpassen zodat hij voldoet aan bovenstaande eisen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:24:
Hallo,

Als ik mijn pc opstart wordt automatisch de "geavanceerde opstart optie's" opgestart.
Als ik dan op "Normaal starten" klik start de pc opnieuw op en komt weer in de geavanceerde opstart opties. Als ik ongeveer een halfuur wacht kom ik wel gewoon in Windows XP Prof. Op internet is er niks over dit probleem te vinden, alleen wat de functies inhouden. Ik heb 2 maanden terug windows opnieuw geinstalleerd maar het blijft terug komen. In de "msconfig heb ik " bij "starup selection" heb ik al al gekozen voor de optie "Normal startup" dit helpt ook niks. Heb dus alle instelingen weer terug gezet.

Hebben jullie hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Groet,

Jan-Willem

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Voor het aanpassen van je TS kun je natuurlijk de 'edit'-knop gebruiken :)

Nog een nieuwe installatie van XP geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Marck21 op 20-12-2005 13:41 ]

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit heb ik al geprobeert maar hij blijft het probleem geven. Als ik een aantal keer in de veilige modus opstart werkt het op den lange duur wel maar duurt het nog vreselijk lang voordat hij eindelijk opgestart is. Er staat SP2 op weet niet of dat uitmaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen??
Pagina: 1