[Tobo] Toetsen softwarematig verwisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey,
Ik heb nu een oud iMac toetsenbord via USB op mijn PC aangesloten..tikt lekker en werkt prima, maar ik zit ermee dat de 'Windows toets' (Apple-toets op het toetsenbord dus) en de linker ALT toets omgedraaid zitten. Ze fungeren dus ook omgedraaid. Ik zou dit graag omgewisseld zien, zodat de 'Windows-toets' tussen de CTRL en de ALT zit. Ook is de delete knop op dit toetsenbord een backspace, en dit zou ik graag ook willen veranderen... weet iemand hier een programmaatje voor misschien?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zoeken met [google=Windows change keyboard keys with software] levert oa deze hit op: http://www.sharewareconne.../change-keyboard-keys.htm

Heb je hier wat aan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Verder zou je AutoHotKey kunnen gebruiken.

There is no replacement for displacement!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
Na "automagisch" is er weer een nieuwe woord uitgevonden "softwarematisch". Ik ken alleen de woorden automatisch en softwarematig of loop ik hopeloos achter en is dit ook al nieuwe spelling? :)

[ Voor 76% gewijzigd door Guardian Angel op 19-12-2005 18:46 ]

ARME AOW’er

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Haha, gelijk heb je. Ik ben Gronings, dus ik haal vaker dingen door mekaar (elkaar) (weg<>vandaan) (neefjes<>vliegjes) (puut<>tas). Maar BtM909 daar zaten wat handige programmaatjes bij, even kijken welke ik de leukste vind :) Thanks!