ik heb sinds kort een Nintendo DS met mario kart DS. Hiermee wil ik nu online mee gaan.
Hiervoor heb ik een draadloze netwerkkaart (Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection). Mijn internet zelf gaat alleen niet draadloos. Daarom heb ik een brug gemaakt met mijn gewone netwerkkaart(VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter), deze is weer verbonden met een router.
Maar het lukt mij niet om hiermee verbinding te maken met de DS.
Hij geeft aan dat de draadloze kaart niet gevonden is. Ik ben hiervoor gaan kijken op de site www.nintendowifi.com. Hier staat dat je om online te spelen een draadloze router, een hotspot of de usb wifi stick van nintendo nodig heb. Maar het lijkt mij dat die usb stick hetzelfde doet als een draadloze netwerkkaart.
Moet ik op de pc nog iets configureren om hem te laten detecteren door de DS of gaat dit niet werken. Zelf kom ik er niet meer uit.
Hiervoor heb ik een draadloze netwerkkaart (Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection). Mijn internet zelf gaat alleen niet draadloos. Daarom heb ik een brug gemaakt met mijn gewone netwerkkaart(VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter), deze is weer verbonden met een router.
Maar het lukt mij niet om hiermee verbinding te maken met de DS.
Moet ik op de pc nog iets configureren om hem te laten detecteren door de DS of gaat dit niet werken. Zelf kom ik er niet meer uit.