Toon posts:

[NVIDIA] Dual-view werkt half/niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik ben nu al een middagje aan het kloten met mijn GeForce 2 GTS om apart beeld op monitor/tv te krijgen. Dit is gedeeltelijk gelukt nadat ik TV Tool geinstalleerd had, maargoed; ik heb een probleem. Wat ik ook instel bij TV Tool of nView lukt het me niet om op beide schermen een uniek beeld te krijgen, maar wel hetzelfde op beide tegelijk.

Weet iemand hier een oplossing voor?

De GeForce 2 GTS is verbonden dmv een tulp kabel op composite tvout -> scart.

Verwijderd

Bij beeldscherm in het configuratiescherm -> instellingen - desbetreffende monitor -> dit windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor vinkje weghalen.

Of snap ik je vraag fout?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 16:41 ]

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Het 2e scherm kan _GEEN_ uniek beeld geven op een composiet uitgang. Het enige wat je zou kunnen proberen is een converter halen voor je 2e monitor aansluiting.

suc6

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:20

Aapje

Opel-beun
Sommige kaarten kunnen niet doen wat jij vraagt,

Effe een kleine lijst van kaarten die ik bezit:
GF2 GTS 64mb Hercules Niet
GF2 MX200 32mb Asus Wel <-
GF4 MX440 64mb Asus Niet
GF FX5700LE 256mb Asus Niet

Dit ligt aan de TV Chip die erop zit, mss dat je effe kan googlen en kijken of het wel mogelijk is, zodra het niet kan op zo'n kaart, geeft windows dat vinkje (^^ hierboven beschreven) niet weer.

Verwijderd

Topicstarter
SgtStrider schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:43:
Het 2e scherm kan _GEEN_ uniek beeld geven op een composiet uitgang. Het enige wat je zou kunnen proberen is een converter halen voor je 2e monitor aansluiting.

suc6
Probleem daarbij is dat op dit model geen 2de monitor aansluiting zit, alleen 1 vga, 1 s-video en 1 composiet. :'(