Toon posts:

Versatel internet disconnect elk half uur

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ja ik heb versatel(schande schande) maar ik moet er maar mee leren leven. het probleem is dat de connectie er elk half uur , je kan er echt de klok op gelijk zetten, disconnect. goed vervelend als je online spellen speelt zoals eve of world of warcraft. maar goed, zie hieronder :

(13:47:54) * Disconnected
(14:17:56) * Disconnected
(14:47:57) * Disconnected
(15:17:59) * Disconnected

een tijdje geleden had ik het niet meer maar de problemen zijn nu weer lekker aanwezig. wat ik mij afvraag : waar ligt het probleem? is het de modem? een verkeerde kabel? of ligt het probleem op de centrale? zijn er anderen mensen die dit probleem gehad hebben en een oplossing hebben?

alvast bedankt,

Sjoerd

ps

ik heb hier 5 huisgenoten die exact hetzelfde hebben maar zij disconnecten op andere tijden. dan kan je toch wel aannemen dat het probleem hier binnen ligt niet waar?

Verwijderd

Hey mischien een id om je specs ff te posten, maar goed heb je je modem/router al gereset kan best zijn dat je router ip leases om het half uur geeft.
Probeer gewoon indien je het nog niet heb gedaan de boel te resetten.

Laat horen of het werkt.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 07:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Stel je ip op je pc eens statisch in ipv via dhcp (ip, dns , gateway instellen zoas ze nu staan) baat het niet dan is er weer iets uitgelsoten. en post hier idd eens de resultaten van ipconfig /all en hoe je netwerk in elkaar zit (wat voor modem / router enzo)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Misschien rare vraag van me, maar heb je helpdesk al opgetelefooneerd?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 16:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
is niks raars aan die vraag, het is gewoon zo :)

heb de helpdesk 3 keer proberen te bellen, stond 3 keer 30 minuten te wachten a 25 cpm en toen ging er iets fout. hoezeee versatel!

het van de ip's probeer ik zo nadat ik heb gekeken of het resetten enig nut heeft gehad

Verwijderd

Noctus en is het gelukt ???

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tik eens ipconfig /all in dan kan je zien tot wanneer je lease loopt

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

De klantenservice is nu much better bereikbaar... ja twas druk :) Maar toen hadden ze mij nog niet ;) haha

Deze advertentieplaats is te huur!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 09:15

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:06:
is niks raars aan die vraag, het is gewoon zo :)

heb de helpdesk 3 keer proberen te bellen, stond 3 keer 30 minuten te wachten a 25 cpm en toen ging er iets fout. hoezeee versatel!

het van de ip's probeer ik zo nadat ik heb gekeken of het resetten enig nut heeft gehad
Das heel vervelend, maar dat wil nog niet zeggen dat je het probleem hier moet dumpen alsof wij een helpdesk zijn.

Iedereen in je huis disconnect op dezelfde internet lijn. Dan zou ik dus maar eens beginnen met :

- De helpdesk van je ISP te bellen
- Je router/modem te bekijken

Geen van beide kan ik terug vinden dat je dat gedaan hebt. Begin daar dus eerst zou ik zeggen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.