Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3-speler] Welke goed voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al de hele tijd aan het lezen en ik kan maar geen goede MP3-speler vinden, daarom probeer ik het even hier, misschien kunnen jullie mij leuke spelers voorstellen. Hieronder de vereisten die hij zou moeten hebben.

- Prijs €75 - €125
- Mag niet van goedkoop plastiek zijn
- Goede geluidskwaliteit uiteraard
- Degelijke batterijlevensduur
- Mooi design (dit is meer persoonlijk :) )
- Radio is goed meegenomen
- Flash speler liefst 512mb (of meer)

Zijn er ook nog andere sites om online te kopen dan www.mp3cdspeler.nl en www.mp3man.nl ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al gevonden? Ik kan je aanraden om eens naar de T serie van iRiver te kijken. Past binnen je budget en voldoet aan je eisen.

Tuurlijk zijn er meer sites om online te kopen, daarvoor hebben we de Pricewatch

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Winkels kan je inderdaad in de Pricewatch of de Shopsurvey vinden. En dan ben je al een heel eind op weg met de keuze. Zoek daar eens een paar spelers uit die aan de eisen voldoen en ga op zoek naar meer informatie over en ervaringen met de dingen.
Met GoT kom je wat de grote merken betreft (iRiver, Cowon iAudio, Creative enz.) al een heel eind. Als dan de rest van het net je ook geen voldoening weet te geven, kan je het beste een topic over één speler openen. Daar hebben anderen (later) namelijk ook wat aan.
Een topic waarin om direct koopadvies gevraagd wordt, zoals deze, zie we liever niet. Hier komt over het algemeen niet veel meer uitrollen dan een (onderbouwingsloze) opsomming van spelers... Deze gaat dan ook op slot.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.