Als eerste had ik een probleem met "lsass.exe" dat me pc elke keer als ik um opstarte zei dat er te weinig systeembronnen waren ofzo en starte die weer opnieuw op en kreeg je hetzelfde gezeur weer. Toen heb ik de Windows cd-rom erin gedouwt om windows eropnieuw op (proberen, met me lage computer kennis) te zetten. Dit lukte niet maar opeens had ik het probleem met Isass.exe niet meer... wat ik al heel erg vaag vond want ik had voor me gevoel niks verandert of wat dan ook.
Toen deed me pc weer vrolijk mee maar na een aantal keren opnieuw opstarten (na aantal dagen dus) zegt ie ineens dat me profiel beschadigd is en dat ik daarom een gast profiel krijg om in te loggen..??
Ik kom vervolgens in een helemaal cleane windows met popups zoals "wil je een windows rondleiding!"... ?? Er staat niks meer in me Mijn Documenten en alle snelkoppelingen etc zijn weg.. vet vaag. Ik wil graag mijn oude profiel Administrator weer terug... hoe fix ik dit?
Kan iemand mij helpen
?
Toen deed me pc weer vrolijk mee maar na een aantal keren opnieuw opstarten (na aantal dagen dus) zegt ie ineens dat me profiel beschadigd is en dat ik daarom een gast profiel krijg om in te loggen..??
Ik kom vervolgens in een helemaal cleane windows met popups zoals "wil je een windows rondleiding!"... ?? Er staat niks meer in me Mijn Documenten en alle snelkoppelingen etc zijn weg.. vet vaag. Ik wil graag mijn oude profiel Administrator weer terug... hoe fix ik dit?
Kan iemand mij helpen