Toon posts:

Gebruikersomgevings probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste had ik een probleem met "lsass.exe" dat me pc elke keer als ik um opstarte zei dat er te weinig systeembronnen waren ofzo en starte die weer opnieuw op en kreeg je hetzelfde gezeur weer. Toen heb ik de Windows cd-rom erin gedouwt om windows eropnieuw op (proberen, met me lage computer kennis) te zetten. Dit lukte niet maar opeens had ik het probleem met Isass.exe niet meer... wat ik al heel erg vaag vond want ik had voor me gevoel niks verandert of wat dan ook.

Toen deed me pc weer vrolijk mee maar na een aantal keren opnieuw opstarten (na aantal dagen dus) zegt ie ineens dat me profiel beschadigd is en dat ik daarom een gast profiel krijg om in te loggen..??
Ik kom vervolgens in een helemaal cleane windows met popups zoals "wil je een windows rondleiding!"... ?? Er staat niks meer in me Mijn Documenten en alle snelkoppelingen etc zijn weg.. vet vaag. Ik wil graag mijn oude profiel Administrator weer terug... hoe fix ik dit?

Kan iemand mij helpen :) ?

_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Als ik trouwens probeer om in te loggen op Administrator Profiel staat er "Kan uw profiel niet laden, Is mogelijk beschadigd neem contact op met systeembeheerder"

snik..

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nu ben je dus als Gast ingelogd?

Je documenten ed. staan waarschijnlijk nog gewoon onder c:\documents and settings\administrator\

Als je nu eens reboot, kan je dan ook niet als administrator inloggen?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Welke Windows versie gaat het hier om? Windows 2000? Windows XP?

Klopt het als ik de situatie als volgt samen vat: Het profiel waar je normaal mee inlog is beschadigd, je Administrator profiel is beschadigd en op het moment werk je onder een Guest account? Normaal gesproken zou je files kunnen herstellen met behulp van SFC /SCANNOW, maar hiervoor heb je (als ik het goed heb) administrator rechten nodig. Zonder Administrator account begin je (vrees ik) niet bijzonder veel, als het gaat om het repareren van je systeem.

Je zou kunnen proberen op te starten met de CD er in, kiezen voor een installatie en vervolgens voor een herstel installatie. Er gaan dan (als het goed is) geen gegevens verloren en de bestanden worden weer hersteld, waardoor je weer kan inloggen :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."