Toon posts:

outlook express foutmelding 0x800CCC92

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en / of Dames,

Mijn zus is verhuisd, ze had een inbel verbinding van Wanadoo, maar ze heeft nu ADSL van HetNet.
Nu ze mail van HetNet heeft, kan ze geen mail meer ontvangen via Wanadoo, ze krijgt namelijk deze foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.wanadoo.nl', Server: 'pop3.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR POP werkt alleen als u via Wanadoo inbelt. Gebruik webmail', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ze doet het nu via Webmail, maar dat vind ze lastig.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Prutser1983

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Foutmelding lijkt me duidelijk, dat gaat niet werken als je geen Wandadoo IP o.i.d. hebt :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

...ADSL van HetNet...
ERR POP werkt alleen als u via Wanadoo inbelt
Lijkt me vrij duidelijk zo :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

in de webmail van wanadoo kan je mss instellen dat-ie naar een ander adres moet forwarden. kan je daar instellen dat naar de hetnet account geforward moet worden, zodat je een gewoon e-mail programma kan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:00:
in de webmail van wanadoo kan je mss instellen dat-ie naar een ander adres moet forwarden. kan je daar instellen dat naar de hetnet account geforward moet worden, zodat je een gewoon e-mail programma kan gebruiken.
Bedankt.