Ik heb een probleem met me Nano. Als ik hem erin steek (pc) dan krijg je te zien "koppel niet los" dit blijft er uren staan en als ik itunes opstart gebeurt en niets, doe ik de update, werkt ook niet hij vind niets.
Ik heb het ook op een andere pc gedaan en ook niks gevonden.
Je hoort wel, zeg maar dat usb geluidje als ik hem connect. En er staat ook links onderin "hardware veilig verwijderen" dus hij is connected.
Ik heb ook al de middelste en de menu knop 10 sec ingehouden, maar niks niks werkt
Ik heb nu ook dat ie sommige liedjes overslaat, dus die staan er niet meer op...Heel vaag. Moet ik anders appel even bellen? Want als ik hem erin stopt gaat me PC ook heel traag werken....
Haal ik me iPod er weer uit dan krijg ik dit rechtsonder:
Ik heb het ook op een andere pc gedaan en ook niks gevonden.
Je hoort wel, zeg maar dat usb geluidje als ik hem connect. En er staat ook links onderin "hardware veilig verwijderen" dus hij is connected.
Ik heb ook al de middelste en de menu knop 10 sec ingehouden, maar niks niks werkt
Ik heb nu ook dat ie sommige liedjes overslaat, dus die staan er niet meer op...Heel vaag. Moet ik anders appel even bellen? Want als ik hem erin stopt gaat me PC ook heel traag werken....
Haal ik me iPod er weer uit dan krijg ik dit rechtsonder: