Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile software wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Ik heb een Samsung E330 Prepaid van T-Mobile, nu zie ik dat de software allemaal op T-Mobile is afgestemd en de icoontjes van het Menu zijn echt heel erg lelijk. Is er een mogelijkheid om de originele software van Samsung weer terug te zetten op de telefoon.

Kan je die software ergens kopen bij samsung ofzo, weet iemand hier iets meer van.

(Ik heb een datakabel tot beschikking)

Dank.

Signature

Verwijderd

BMW_M3 schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:49:
Ik heb een Samsung E330 Prepaid van T-Mobile, nu zie ik dat de software allemaal op T-Mobile is afgestemd en de icoontjes van het Menu zijn echt heel erg lelijk. Is er een mogelijkheid om de originele software van Samsung weer terug te zetten op de telefoon.

Kan je die software ergens kopen bij samsung ofzo, weet iemand hier iets meer van.

(Ik heb een datakabel tot beschikking)

Dank.
Volgens mij kan dat niet. Dat is het nadeel van gesimlockte -goedkopere- toestellen waarop door de aanbieder allerlei software is gezet. En als het al lukt (bij sommige windows-toestellen kan het wel) vervalt volgens mij ook de garantie.

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:25:
[...]

Volgens mij kan dat niet. Dat is het nadeel van gesimlockte -goedkopere- toestellen waarop door de aanbieder allerlei software is gezet. En als het al lukt (bij sommige windows-toestellen kan het wel) vervalt volgens mij ook de garantie.
Het kan wel, het is al gelukt. Heb de originele erop gezet. Na heeeeeel veel zoekwerk heb ik alles gevonden wat ik nodig had. Ziet er stukken beter uit nu.

Het is hetzelfde als wanneer je een Packard Bell pc koopt, zit er ook een gig van Packard Bell software op die je nooooit gebruikt.

Dank voor hulp anyway

Signature

• Noob6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2024
BMW_M3 schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:41:
[...]

Het kan wel, het is al gelukt. Heb de originele erop gezet. Na heeeeeel veel zoekwerk heb ik alles gevonden wat ik nodig had. Ziet er stukken beter uit nu.
Ik zou dat ook graag doen bij mijn Nokia 6020, kan je misschien wat meer informatie geven over hoe je dit geflikt hebt?

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU