Toon posts:

TV-OUT met S3 Graphics twister

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop die tv out heeft met deze videochip alleen als ik hem op me tv instell krijg ik zwart wit beeld, ik heb al PAL NTSC geprobeert en de resolutie kleurdiepte verandert...
nu vroeg ik me af of er een soort tv tool programma is voor S3 videochips ?
of weet iemand anders een goede oplossing _/-\o_

weet iemand of er zulke kabels bestaan:
Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/116/kabel0oy.jpg
dus 1 kabel met deze 2 plugs eraan?
ik gebruik nu die zwarte plug die in een scartblock gaat en die in me tv maar las dat het daar aan kan liggen...
nu wil ik dus me tv zijn ingang voor de gele proberen... maar bestaan die zo ja hoe heten die precies?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
anyone :?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze doorgenomen? --> De grote tv-out FAQ

Misschien ligt het wel aan je tv.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
je gebruikt nu s-video. bekend euvel dat het dan z/w word. zou zo niet weten hoe je dat oplost, maar lees eens wat topics. kan idd ook aan je tv liggen.
maar er zijn wel convertertjes tekoop die het composiet signaal(die gele stekker) uit je laptop halen (dat zit namelijk wel gewoon in de aansluiting)

Verwijderd

Topicstarter
kheb en de faq en de search al helemaal doorgespit naar weel wijzer wordt ik er niet van..
tv zal ht niet aan liggen denk ik hijs redelijk nieuw en heb al in de opties dingen verandert enzo maar hielp niet :(
denk dat ik wel is zon convertje koop... aan de voorkant van me tv zit ook zon gele stekker
btw ik gebruik nu zon braad als die zwarte stekker dat aan een scart converter zit..

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Probeer je kabel eens op al je scart aansluitingen op je TV. Een TV met 2 of 3 scartaansluitingen ondersteunt vaak NIET op alle aansluitingen een SVideo signaal, en dan is bijvoorbeeld Scart1 RGB en composite, en Scart2 SVideo en composite.

Hier stond een dode link.

Pagina: 1