[a8v deluxe] probleem met booten

Pagina: 1
Acties:

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik heb een pc die ik zelf geassambleerd heb al tot groot genoegen 4 maanden zonder problemen draaien

nou zei hij vanmorgen dat er geen hdd in zat terwijl hij hem wel bij primary master aangeeft ( wd1600) dus ik hem als secondary aangesloten toen zag hij hem wel maar hij wilt niet meer booten

als ik de post doorben doet hij een reset vanzelf en kom ik weer bij de post uit :S

als ik hem primary aansluit zegt hij dat er geen hdd is :S

heb het moederbord vervangen en toen deed hij het wel dus mijn constatering is dat het het mb is

kanb ik dit nog verhelpen ?
of doe ik iets verkeerd ?

dingen die ik al heb gedaan

- andere ide kabel
- alleen het nodige aansluiten
- ander geheugen
- andere hdd
- bios reset

For we are many

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Thandor

SilverStreak

Is de voeding nog wel helemaal lekker ?
Een ontoereikende voeding kan een niet goed startende hardeschijf tot gevolg hebben.

Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor informatie. Er staat ook een deel over voedingen in met tekst en uitleg over de voltages :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
Thandor schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:21:
Is de voeding nog wel helemaal lekker ?
Een ontoereikende voeding kan een niet goed startende hardeschijf tot gevolg hebben.

Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor informatie. Er staat ook een deel over voedingen in met tekst en uitleg over de voltages :)
heb ik zojuist na de start post geprobeerd met een andere voeding maar daar ligt het niet aan :S zowiezo denk ik dat een 350w voeding makkelijk alleen een mb , hdd + radeon 9600 moet kunnen voeden

For we are many