Toon posts:

printer print niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn printer hp720c print niet goed

eerst een lijntje wel dan print ie een lijntje niet dan weer wel dus om en om

zou het aan de printer liggen of zijn mijn mijn cardg. stuk?
dit doet ie nu al een tijdje ,heb alles al schoon gemaakt andere drivers op andere pc maar niets helpt ?

johan

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

probeer eens een andere cardridge.... ik weet het... simpel antwoord, maar je hebt wel simpele antwoorden gegeven, maar deze stond er niet bij.... anders zou ik het niet weten.... behalve dat het ding dus defect is maar dat weet ik al helemaal niet zeker...
Just a hunch dus

Verwijderd

Topicstarter
das het probleem ,wou ik wel proberen maar zon card.is niet zo goedkoop is toch zonde als het aan de printer ligt ,zit je daar met je card. en om die printer te laten maken?kan je, denk ik net zo goed een nieuwe printer kopen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als je weer een vergelijkbare printer wilt hebben.... tja... dan zou je dr bijna over kunnen denken... iets meer dan het dubbele uitgeven en je hebt nieuwe cardridges MET nieuwe printer..... of eigenlijk omgekeerd...
Misschien dat iemand in je omgeving een printer heeft die dezelfde cardridges gebruikt?

Verwijderd

hp heeft printkop in de cartridge zitten , DAAROM juist zijn ze zo duur , dus gewoon nieuwe kopen , werkt alles weer prima , ik heb canon , heel goedkope inkt ( naar verhouding met hp , maar printkop zit bij mij in de printer ) voordeel dus van hp is dat als de printkop kapot gaat zoals bij jou en je vervangt hem dan is alles weer goed , maw nieuwe cartridge nieuwe kansen , bij mij zou dan dus de printer gaar zijn maar ja (8>

Verwijderd

HP Sucks, ik ken het probleem bij mijn 695C, die ik eruit heb gegooid en daarvoor in de plaats een Xerox M750 gekocht, goedkoop, snel en zuinig!!!

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 22:54 schreef Darkman het volgende:
hp heeft printkop in de cartridge zitten , DAAROM juist zijn ze zo duur , dus gewoon nieuwe kopen , werkt alles weer prima , ik heb canon , heel goedkope inkt ( naar verhouding met hp , maar printkop zit bij mij in de printer ) voordeel dus van hp is dat als de printkop kapot gaat zoals bij jou en je vervangt hem dan is alles weer goed , maw nieuwe cartridge nieuwe kansen , bij mij zou dan dus de printer gaar zijn maar ja (8>
Ik weet niet welke Canon jij hebt, maar die BJC-3000 van mij heeft de printkop in de houder zitten waar die losse inktcartridges in gaan. Je kan die standaard versie vervangen door de photocartridge. Hiermee vervang je dus de printkop.

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 22:21 schreef Bendertino het volgende:
HP Sucks, ik ken het probleem bij mijn 695C, die ik eruit heb gegooid en daarvoor in de plaats een Xerox M750 gekocht, goedkoop, snel en zuinig!!!
Oh, nou Bendertino heeft gesproken, dus zal t wel waar zijn! Shit dan gooi ik maar meteen m'n 970cxi weg, wat een kutding!!

Verwijderd

Goed plan...gooi maar weg :+

nee ik bedoel alles onder de 800 serie is wat minder, de 900 en verder is een andere architectuur volgens mij en is wel beter. Ik zal niet zo snel meer voor hp gan. Al met al heeft ie inclusief aanschaf cartridges en printer zelf 50 cent per afdruk gekost, die xorox hoop ik wat langer te houden.

Iemand nog interesse in een Hp 695C ?? Gratis af te halen in Haarlem.

Verwijderd

ok zijn we t weer eens :)
Pagina: 1