Hallo,
Ik heb precies dit probleem: MSN vreet geheugen
Ik heb via de officiele kanalen msn gedownload. Ik heb alle versies rond om 7.5 getest. Allen exact hetzelfde, voor inloggen 6 mb, tijdens en na het inloggen 128 mb volgens taskmanager bij Mem usage.
Na deinstallatie, reboot ik uiteraard en is program files\msn messenger leeg.
Als test heb ik C:\Documents and Settings\tatata\Application Data\Microsoft\MSN Messenger leeg gegooid en nu gebruikt hij na inloggen 34 MB. Nog teveel maar het komt meer in de buurt. Daarna ook C:\Documents and Settings\tatata\Local Settings\Application Data\Microsoft leeg gemaakt maar gebruik blijft gelijk.
Dus wel van 128->34 mb gebruik maar dit is nog 2maal normaal.
Wat kan ik nog meer proberen?
edit: vergeten, ik snap dat er andere zijn als trillian en Miranda
Ik heb precies dit probleem: MSN vreet geheugen
Ik heb via de officiele kanalen msn gedownload. Ik heb alle versies rond om 7.5 getest. Allen exact hetzelfde, voor inloggen 6 mb, tijdens en na het inloggen 128 mb volgens taskmanager bij Mem usage.
Na deinstallatie, reboot ik uiteraard en is program files\msn messenger leeg.
Als test heb ik C:\Documents and Settings\tatata\Application Data\Microsoft\MSN Messenger leeg gegooid en nu gebruikt hij na inloggen 34 MB. Nog teveel maar het komt meer in de buurt. Daarna ook C:\Documents and Settings\tatata\Local Settings\Application Data\Microsoft leeg gemaakt maar gebruik blijft gelijk.
Dus wel van 128->34 mb gebruik maar dit is nog 2maal normaal.
Wat kan ik nog meer proberen?
edit: vergeten, ik snap dat er andere zijn als trillian en Miranda
[ Voor 5% gewijzigd door tatata op 19-12-2005 13:02 ]