Toon posts:

[2000 Pro] WindowsUpdate uit in unattended install *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een unattended installatie voor een organisatie; drivers etc allemaal hartstikke goed; maar nu komt het punt ik wil graag dat "verbinding maken met het internet" icoontje weg is en ook dat windows update niet actief is. en dat in de unattended.
Ik krijg het niet voor elkaar ook al geprobeerd een key te maken:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate]
"(Standaard)"=1

Maar dit is niet goed; heb ook al gegoogled uiteraard maar weinig gevonden wat wordt en deze key was er 1 van.

Het gaat hierbij om windows 2000 professional
RUN ONCE:
[GUIRunOnce]
Command0="c:\windows\Algemeen.cmd"
Command1="c:\windows\AeXNSC.cmd"
Command2="c:\windows\AlgS.cmd"
Command3="c:\windows\AClnt.cmd"
Command4="C:\Windows\delete.cmd"
Command5="c:\windows\reboot.cmd"

Verwijderd

Topicstarter
kan ik naam van topic niet editen moet nl zijn
windows 2000 prof unattended updates & internet wizard weghalen
uiteraard dit is nu veels te algemeen
excuses

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik vul de topictitel even iets aan zodat het wat meer noemt dan het OS :)

Edit: ah, daar was je zelf ook achter :P Jouw suggestie past niet in het invulveld, ik blijf dus bij die van mij. Als je een betere ziet van ongeveer gelijke lengte, suggereer dan dan ajb even via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport zodat de mods het zien. Overigens is er een edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) om je eigen bericht aan te passen als nog niemand anders heeft gereageerd :)

[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 19-12-2005 11:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:47:
offtopic:
Ik vul de topictitel even iets aan zodat het wat meer noemt dan het OS :)

Edit: ah, daar was je zelf ook achter :P Jouw suggestie past niet in het invulveld, ik blijf dus bij die van mij. Als je een betere ziet van ongeveer gelijke lengte, suggereer dan dan ajb even via [afbeelding] topicreport zodat de mods het zien. Overigens is er een edit knop ([afbeelding]) om je eigen bericht aan te passen als nog niemand anders heeft gereageerd :)
graag updates UIT :) ipv AAN
alvast bedankt!!!