Toon posts:

[Flash AS] Pulldownmenu van Datefield verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

in mn flashmovie heb ik een datefield. Nu wordt het pulldownmenu van dit datefield niet mooi geopend: de helft is niet zichtbaar omdat mn canvas hiervoor te klein is.

Kan ik in actionscript iets meegeven zodat de pulldown iets naar onder getoond wordt? Ik kan wel de pulldown resizen maar dit is ook niet echt mooi... thx

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heb je zelf nog geprobeerd? Zelf al aan het zoeken geweest om te kijken of je die pulldown kan verplaatse en zo ja, wat heb je dan gevonden en waarom voldeed dat niet?

Daarnaast hoort Flash in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting. Zie ook HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director? Kijk eerst hier!.

Move -> Webdesign & Graphics

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:49:
Wat heb je zelf nog geprobeerd? Zelf al aan het zoeken geweest om te kijken of je die pulldown kan verplaatse en zo ja, wat heb je dan gevonden en waarom voldeed dat niet?

Daarnaast hoort Flash in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting. Zie ook HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director? Kijk eerst hier!.

Move -> Webdesign & Graphics
Wat heb ik zelf geprobeerd: ik heb de flash documentatie doorgenomen en daar kan ik naar mijn bevindingen enkel setSize doen. Een Move() lukt bijvoorbeeld niet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Moven hoeft niet, je kan toch de _x en _y waardes zetten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:55:
Moven hoeft niet, je kan toch de _x en _y waardes zetten?
nope, deze properties zijn read only....