Toon posts:

ADLS Comfort Planet/kpn Speed Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik meet nu met Nuria dat mijn ADSL snelheid varieert tussen:

Download 3.5Mb - en 4.7Mb

Upload 500Kb - 600Kb.

Terwijl mijn Planet Adsl Comfort abonnement 3Mb Down en 768Kb up zou moeten zijn en na de aangekondigde snelheid verhoging 6Mb down en 768Kb Up.

Betekent dat de Snelheid verhoging al door is gevoerd en dat mijn Modem en of Router Hardware het niet aankan?

Router - Vigor 2200E
Modem - SpeedTouch Home

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

lier

MikroTik nerd

Misschien wil je nog even posten wat je train waarden zijn van je modem.
Het kan natuurlijk ook liggen aan de bedrading en/of afstand tot de centrale.

Uiteraard zal je download snelheid nooit boven het maximum uit komen, dus lijkt het erop dat de verhoging doorgevoerd is.

[ Voor 18% gewijzigd door lier op 19-12-2005 11:38 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:37:
Misschien wil je nog even posten wat je train waarden zijn van je modem.
Het kan natuurlijk ook liggen aan de bedrading en/of afstand tot de centrale.

Uiteraard zal je download snelheid nooit boven het maximum uit komen, dus lijkt het erop dat de verhoging doorgevoerd is.
Sorry ik ben niet zo bekend met het fenomeen Train Waarde kan je mij op weg helpen waar kan ik dat vinden.

Ik heb ook iets vernomen dat KPN de snelheden nog knijpt totdat alles is overgezet in de Centrale naar ADSL2+ is dit reeds gedaan?

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12

Mud.Starrr

I shoot people for money

kijk eens op www.adslcentrale.nl, daar kun je zien of je al geupgrade bent (en niet meer geknepen enzo).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Betekent dat de Snelheid verhoging al door is gevoerd en dat mijn Modem en of Router Hardware het niet aankan?

Router - Vigor 2200E
Modem - SpeedTouch Home
Is niet te zeggen. Ik zou zo zeggen: sluit het eens zonder router aan, dan weet je al snel of het wel of niet goed is. Mocht je dan de snelheid ook niet halen, dan ligt het in elk geval niet aan je router. je zou de firmware van het speedtouch home apparaat nog kunnen updaten (zie site kpn), maar als dit allemaal abracadabra voor je is, zou ik lekker na 1 jan (wanneer de snelheden echt gehaald zouden moeten worden) gewoon je ISP bellen en het doorgeven en dan kunnen zij het eventueel voor je nakijken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb en op allerlei mannieren getest met zonder router andere modem direct aangesloten maar ik kom niet verder dan maximaal 4.7Mb down en 600Kb Up met meerdere Test programma's waaronder de laatste versie van Nuria.

Ik zit bij planet en mijn ervaringen met het bellen van de Helpdesk is erg slecht de laatste keer kreg ik mot en heb ik bijna mijn abbo opgezegd waarop de helpdesk medewerker rustig en gewoon antwoorden ok dat is goed wat is je klant nr en je postcode.

Je wordt echt als een nummer behandelt en ze liggen echt niet wakker van een klantje meer of minder de enige reden wat mij weerhoud is het gedoe en het wachten tot dat je eindelijk weer online bent bovendien zit je er een jaar aan vast.

Jammer dat het niet mogelijk is om dit direct met KPN te regelen Planet stuurt het toch weer door naar KPN.

:(

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dit kan prima in het bestaande algemene topic verder.

KPN Snelheidsverhogingen - Deel III

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.