[MS-DOS]Hulp gevraagd met restore

Pagina: 1
Acties:

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-07 00:14

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit, anders hoor ik het wel.

Ik heb van iemand 2 diskettes gekregen waarop bestanden staan die samen een back-up vormen. Echter, de back-up is gemaakt in 1996 en is, zoals mij werd verteld, met het back-up programma CENTERPOINT gemaakt.
Nu kan ik daar niks over vinden, maar als ik in de header kijk, staat daar: NORTON Ver 1E

Ik vermoed dus, dat het een normale backup is met Windows3.11 of DOS6.22, maar helemaal zeker ben ik er ook niet van.

Bestaat er een programma waarmee die bestanden 'gerestored' kunnen worden onder XP?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Da's twee keer dezelfde link :+
Maar even zoeken naar 'Norton ver 1E' zou de rest moeten opleveren. Maar de DOS6.22/Win3.11 backup/restore zou dus inderdaad uitkomst kunnen bieden.

Centerpoint: als ik zou mogen gokken zou ik zeggen dat dat Central Point Backup was.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-07 00:14

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:36:
[...]
Centerpoint: als ik zou mogen gokken zou ik zeggen dat dat Central Point Backup was.
Ik denk, dat je gelijk hebt: CP backup heeft me weer wat ingangen gegeven, dus ik ga nog eens een poging wagen.

Bedankt.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges