Toon posts:

HDTV op xbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn nieuwe HDTV ready LCD tv wilde ik wel eens even wat HD materiaal gaan testen (720p of 1080i :9~ ) vanaf XBMC op de Xbox (de oude, niet de 360!). Sommige zaken lukt op zich wel af te spelen (tv-series enzo), maar iets flitsend met veel kleurtjes en actie op het scherm (bv Star Wars) daar merk je aan het stotteren dat die oude xbox dat niet echt trekt. Ik vroeg me af of het mogelijk is je xbox te upgraden (snellere processor oid) zodat hij wel HD materiaal af kan spelen ? :?

ps. Mods als deze vraag niet mag sluit hem dan maar })

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 16:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Het is je eigen gekochte hardware, modden mag,
eigen bioschips mag ook, mits je maar geen softwarepatenten overschrijd door er een illigale versie in te zetten.

Om je vraag te beantwoorden:
Ja, je kunt je xbox modden door en een snellere processor erin te doen, en door meer geheugen toe te voegen. Of je het zelf kunt is de vraag, er worden wel al geupgrade pakketten verkocht.

De xbox is in principe geschikt voor HD, mij lukt het ook via XBMC (bling bling editie)(heb zelf geen HD, dus eenmalig geprobeerd). waarschijnlijk moet je voor de zekerheid in het orinele dash ook de optie HD aanvinken, maar die verschijnt pas wanneer je een geschikte kabel aansluit.

Check ook voor de zekerheid even de fora op: http://www.xboxmediacenter.com/

waarschijnlijk kun je door de Cache waarden aan te passen al heel wat verbetering krijgen .Probeer ook de Target tempeture niet te laag te zetten

Beste film ooit