Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Positief gebrek aan negatieve feature inverteren?

Pagina: 1
Acties:

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Zojuist viel mij op dat een positieve rating op een punt wat een gebrek aan negatieve feedback inhoudt, in dit geval 'pixeldefecten', een incorrecte zin construeert:
De Iiyama ProLite E511S-B werd beoordeeld door één gebruiker, die het product als goed beoordeelde. De pixeldefecten werd het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de featureset.
Misschien een idee om te kijken of dergelijke review-items in de tekst ge-inverteerd kunnen worden? Dan zou dat dus worden weergegeven als
De Iiyama ProLite E511S-B werd beoordeeld door één gebruiker, die het product als goed beoordeelde. Het gebrek aan pixeldefecten werd het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de featureset.
Ik kan mij namelijk voorstellen dat dergelijke dilemma's bij andere productcategorieen ook voor kunnen komen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het is een gegenereerde tekst, waar "Pixeldefecten" in de zin "De .... werd het meest gewaardeerd, [...]" Dus of het makkelijk aan te passen is weet ik niet, daar zal een devver naar moeten kijken.

Kun je dit verzoek op Devtrack plaatsen. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Dat dacht ik al; ik zal eens even kijken of ik mijn devtrack account nog ergens kan terugvinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd